Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har dere mange stillinger? Går det for mannen flere ganger? Jeg får ca 2 min hver gang. Da har mannen fått sitt og jeg ligger igjen. Det er jo godt, men jeg vil ha mer! Er enda kåt og klar når han er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 2 min på hele greia??!! det må være det mest stusselige jeg har hørt. her har vi forspill med munnsex i kanskje 20 min før vi setter igang med selve penetreringen. Det går alltid for meg under forspillet og som regel en gang til under samleie DA er jeg ferdig! Holder ikke på i timesvis, men kanskje tilsammen 1 time
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Vi knuller, koser på hverandre, prater og tuller, så kan det hende at den ene tafser litt på den andre, vi blir kåte igjen og må knulle.. så ligger vi inntil hverandre når vi er ferdige, og snakker, litt tafsing og på igjen.. Men noen ganger tar det hele 7 minutter, også ligger vi og snorker begge to rett etterpå. De gangene vi gjør det flere ganger, går det som regel for oss begge alle gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå