Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som blir irriterte på familiemedlemmer som syns babyen er såå søt og skal dille og dulle og ta bilder og få den til å smile og få den til å gjøre ditt og datt så det blir fint på bilde, og sitte på fanget på bildet. Mens du som mamma er dritstressa fordi babyen er driittrøtt og sutrete og slettes ikke har lyst til å sitte og smile pent til ære for tanta si??

ARG! Virker som de tror at babyer er til pynt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra at barnet er trøtt og trenger hvile.Så kan de ta flere bilder senere;-)

Skrevet

Skjønner ikke problemet...

De må da få lov til å ta bilder av babyen....??

Skrevet

selvfølgelig får de lov til å ta bilder av babyen. Men når babyen er trøtt og vil legge seg syns jeg det er skikkelig tåpelig av dem å be meg om å legge hun sånn og sånn og få henne til å gjøre ditt og datt og smile. Babyen hylskriker jo! Hvordan i alle dager skal jeg få en trøtt og sulten unge til å smile? Og når jeg sier at nå skal hun legge seg sier de sånn: "Å allerede nå, vi som hadde det så koselig, hun har jo akkurat vokna", og så skal jeg få dårlig samvittighet for at de ser henne så lite. Jaja, sikkert vanskelig å forstå hvordan det er irriterende, men det syns jeg.

Skrevet

Da er det jo opp til deg å ta kontrollen, og legge babyen.. Ikke de som bestemmer om ho skal legge seg eller ikke =)

Ho har sikkert ikke nettopp våkna siden ho er såpass trøtt =)

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at det kan være irriterende,har noen barn selv;-)

Men bare å smile og si fra på en greimåte så er stort sett de fleste såpass oppegående at de skjønner at små babyer trenger å sove endel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...