Gå til innhold

Noen som har testet med Quick respons tester her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for en uke siden i dag...

Har tatt 2tester som var negative, men i dag tok jeg en QR test, og det kom en svak,svak strek på... Den ble sterkere tilslutt, men da var det gått over de 5min...

 

Noen andre med efaring med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har brukt de et par ganger. Og de har vært riktige hos meg hvertfall..

Skrevet

Brukt QR jeg også,stemte det..

En synlig strek er en strek..Selv om den er litt svak!! :)

Drister meg til et gratulerer....

Skrevet

er sååå glad for deg vennen min!!! jeg sa jo det kom til å skje nå!! hihihi..

 

så nå blir barna våres nesten likt..nesten..hehehe.. så nå får du flytte hit..hihihi

 

masse glad i deg!!!

 

og husk, en strek er en strek!!! jeg så den jo selv =)

Skrevet

Takker for gratulasjoner=) Selvom jeg ikke tørr håpe helt enda....

 

 

Heey vennen!

Ja, du sa jo det!!! Men er for godt til å være sant da;o) hee....

Hmm, termin som kom opp på bv var 13.januar...

Masse klemmer=D *goklumpenmin*

Skrevet

Oioioi!!! En strek er en strek er en strek!!! =D Har ikke fått svart deg på fjesboken i dag. Har hatt litt blødning i dag og nå venter jeg egentlig bare på at det skal gå gale.. Vi får vente å se!

 

Lykke til til deg da!! Tror du får kjøpe deg en test til for å være sikker!! :)

Skrevet

Sikker?! Alle sier det jo, men tørr liksom ikke slippe jubelen løs helt anda=S Gleder med til tirsdag, da skal jeg få tak i nye tester, og feire om streken kommer=)

Nei? Huff, legg deg ned og ta det mer ro! Håper virkelig at det går bra!

Tusen takk, og lykke,lykke til du og=)

Skrevet

Ville bare si at jeg testet også med Quick respons denne gangen, og strekene mine brukte laaaang tid på å bli synlige, og var veldig svake. Den ene var så svak at jeg trodde den var negativ, men sjekket den etter noen timer, og da var den mer tydelig. Jeg ble sånn i tvil jeg da, at jeg til slutt kjøpte en ClearBlue digital, og den viste "gravid". Vil nok tippe at du også er gravid ja. Gratulerer :)

Skrevet

Takk=) Så godt å høre! Blir utholdelig å vente til tirsdag når apotekene åpner igjen=S

Skrevet

Jeg har prøvd den, og den er vel like god som de andre.. Du burde ikke lese av resultatet etter 5 min, for det kan vise feil.. Men, ta en ny test, gjør det gjerne hos legen, der får de lest resultatet mer nøyaktig enn vi klarer..

 

Lykke til, skal krysse fingre og tær for deg=)

Skrevet

Man bør bruke urin i glass til de testene og holde de litt ekstra der fikk jeg beskjed om på apoteket,fordi oppsugingsdelen var litt dårlig.Brukt de 3 ganger (dobbel pakke alle gangene).Stemte for meg,men holde de i litt ekstra da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...