~Milly~ Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Finner ikke nøklene mine.. =( Ikke sikkert de er inni huset altså.
Kirsebæra Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 har du sett under skohylla? mellom klær? oppi skoene? under setet på bilen? i døra??=P haha...har funnet mine der noen ganger:P
~Milly~ Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 ja, ja, ja, ja og ja (har også funnet mine i døra før ) Har ikke sett dem siden fredag.
ruffen Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Har du unger som kryper eller er eldre? Se i lekekasser! Der har jeg funnet mine. ) Eller oppi kjøkkenskuffer der de små kan kommer til, eller under sofaen. På/under/ved siden av trapp/ytterdør. I tilfelle du har glemt de i døra, men de har ramlet ned. Hvis du i tillegg ammer, så kan du jo se i kjøleskapet...hehe..der fant jeg mine en gang i den verste ammetåka. Sjekk alle jakkelommer, vesker osv...
Northernlights Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Har du videospiller? En av mine barn gjemte noe inni der engang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå