bruse Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Kan jeg sende med tanta ei flaske med pumpa mm ut på tur i varmen? Hvordan holde den kald nok? Eller er en sånn kartong med NAN et bedre alternativ da?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Kanskje hvis du bruker kjølebag med kjøleelementer. Hvis ikke ville jeg valgt nan.
BabyV Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 mm skal jo holdes kaldt. Så da må du pakke den slik at den holdes kaldt på turen. Jeg brukte tidligere en en termobag: http://www.aventbabyshop.com/shop/product_info.php?cPath=85&products_id=948 som jeg la et kjøleelement og mm i. Det fungerte bra. Men det enkleste er jo å ta med ferdignan synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 ja for NAN trenger ikke være kald i det hele tatt? Men den må vel fortsatt varmes opp i vannbad? Og gjør det noe om jeg gir NAN1 selv om hun er over 5 mnd? Hun har bare fått NAN en eller to ganger før, så er ikke sånn at hun lever på denne.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Den ferdig kartongen oppbevares jo i romtemp, så det er nok bedre hvis du ikke har noen form for kjøling.
BabyV Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 hvis ungen din ikke godta romtemperert nan så må du varme den ja. Jeg har brukt å ta med nan, ei flaske, en "kopp" som rommer flasken og mulighet for å ha vann rundt og tilslutt en termos med varmtvann. Så varmer jeg nan når det passer. Min unge er flaskebarn så jeg fant ut at det var enklere å ha med en flaske med kokt kaldt vann, termos med kokt vann, flaske og ferdigdoser med pulver på tur. Da blander jeg bare vannet slik at det blir passe temp og så heller jeg i pulveret. Men dette er jo litt tungvint hvis du ammer til vanlig - tull å kjøpe svære pakker med pulver da. Tror fint du kan gi nan1. Er visst bare litt mindre jern i den, men det gjort jo ingenting at hun får den innimellom hvis du har mere igjen av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå