Gjest Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 ..mistet en slektning idag. hva tror dere; begravelse før eller etter kommende helg? hater begravelser._(
piano♫ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Kondolerer. Tipper fredag eller tirsdag, jeg. Litt avhengig av hva de pårørende ønsker.
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Trist å høre! Vil tro begravelsen kommer etter helgen..En del som skal ordnes, og er helligdag i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå