Gå til innhold

barn som våkner tiiiidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hjelp,lillegutt våkner kl 5 nesten hver dag, har til nå gitt pupp som har hjulpet han til å sove videre til ca kl 7, men dette ser ut til å ikke virke like godt lengre..han er 14 mnd og jeg ønsker å slutte med ammingen fullstendig nå ågså..hva gjør man da tidlig på morgenen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere mørke gardiner på rommet? Det hjalp oss. :)

Skrevet

Det lurer jeg også på! Lille knøtt blir ett år om to uker, og han får også pupp klokka 05 om morran! Han sover til 6-7 etter den. Det er jo aaalt for tidlig å stå opp klokka FEM?? men han trenger jo strengt tatt ikke den puppen lenger, da!?

Skrevet

Vi måtte vente helt til jenta vår var 16 mnd så gikk det seg til av seg selv. Og vi prøvde ALT! Barn er jo forskjellige da, så det kan jo være at noe kan funke hos dere. Ikke ta de opp før kl er seks feks. Det funket noen ganger hos oss og hun sovnet igjen etter en stund.

Skrevet

Jeg har en på 16 mnd som har begynt med dette nå og han nekter å sove igjen..vi har prøvd alt og har mørke gardiner...

Skrevet

Hva med å se på søvnrytmen i løpet av dagen...?

Ikke sove etter 16 (senest!)

ha faste leggetider med rutiner ( innen 18.30-19) Viktig!

Barn trenger hvertfall 12 t søvn om natta, og det kan bli ødelagt om de legges for seint eller sover for mye på dagen.

Ikke sikkert dette funker for alle, men det er verdt å prøve mener nå jeg :)

Lykke til

Skrevet

her har det vært morran klokka fem i 2,5 år.. verken pupp eller andre morosaker har fått noen til å sove videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...