Maud Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Dette skulle jeg skrive for noen dager siden, men det druknet visst i bråk om dumme damer og enda dummere damer... Fikk du med deg at en andemamma var påkjørt i kulturbyen her forleden og at fire-fem små stakkarer nå er morløse? Hvis ikke, synes jeg du skal alliere deg med et dritsnilt menneske i den byen og påta deg jobben. Den dritgreie finner dem, setter dem på flyet (hun har erfaring med å fly med nyfødte), du tar dem imot og oppdrar dem. God idé?
Gummelillan Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Fnis!! Synes jeg ser for meg Dritgrei på jakt etter de ungene ;-) Hadde faktisk ikke forundret meg om hun hadde tatt jobben som andeungepasser, nei ;-)))
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Men det hørtes jo ut som en plan :-) Sånt er langt viktigere enn allverden slags damer. Altså Dritgrei lokaliserer et kull med morløse småkvakkere - får de på flyet, og jeg stiller med andehus, dameand (hun har nok ikke mammafeelingen inne - men tante må hun kunne klare å være) og adekvate fasiliteter for å oppdra de stakkers morløse. Kjempeide :-)
Maud Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skal tipse Dritgrei jeg. Noe må hun da kunne gjøre for byen der borte før de forlater den ;-) Hun har nok mammaoppgaver nok med den utrolig søte lille fyren sin, men tante kan hun vel være for en dag eller to.
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Altså - nå er jeg helt sikker på at Dritgrei har mammafeeling så det holder :-) Det var anden min jeg tenkte på :-D Er ikke lett å få opp den helt store mammafeelingen før man har lagt egne egg (Det kan sikkert nesten alle her bekrefte) Så anden min skal være andetante for et kull med små dunnøster. Hvor er Dritgrei, forresten?
Maud Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Åååå, var det sånn du tenkte. Andedamen din mangler nok mammafeeling, det er nok riktig. Dritgrei har kanskje nok med lille Dritgreibabyen sin akkurat nå. De har det jo med å kreve litt av sine omgivelser de første ukene...
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor har ingen ropt litt høyere om dette??? det er lenge siden 11. mai... stakkars andungene, hvor er de nå? har de fått mat, har noen satt dem på kystbussen til bergen??? iznogood, har de kommet frem??? må jeg ta frem andekart og morløskompasset nå?? men tvillingvogna har jo ikke kommet.... shitt den er i bergen sammen med deg iznogood, da får jeg ta en unge under hver arm da, så finner vi dem kanskje, og da må du ha laget kakao til de kommer frem altså!
iznogood Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Ingen har kommet seg frem hit - enda tante/suogatmor sitter og venter. (bilde på profilen min :-) Om du har morløskompass - så ikke ta det med hit :-) Da blir huset her fort fullt, vet jeg. Har tvillingvognen ikke kommet? Skal jeg gå og lete etter den? :-) Jeg er ikke noe bra på kakao - men varm sjokolade, den står klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå