Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere babyene rett på gulvet, eller alltid på matte/teppe. Ca 5-6 mnd. Og dere som har babyene på matte el.l på badegulvet når dere dusjer. Er det ingen fare for at de f.eks tipper over og deiser hodet i flisene. Litt redd for sånnt jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger henne alltid på noe.Føler det er så kaldt og ukoseligt åligge rett på gulvet.På badet sitter hun i vippestol når jeg dusjer.

Skrevet

Jeg legger alltid noe under hodet, viss hun ligger på magen. Ellers så ligger hun oppå et håndkle på badegulvet.

Skrevet

Før han greide å forflytte seg selv la jeg han alltid på lekematta. Nå har han lært seg å åle seg fremover, så uansett om jeg legger han på matta blir han sjeldent liggende der lenge, så jeg legger han der det passer seg. Dvs. på badet hvis jeg er der, evt. kjøkkenet eller hvor det nå måtte være.

Skrevet

Småen begynner på matta men ruller seg av ganske kjapt. Han kommer seg fint av matta, men det hender jo at hodet treffer gulvet litt hardt.. Men han sier ingen ting, så jeg regner med det er som det skal være..

Skrevet

Legger henne på matte, men hun krabber av den ganske raskt. Kan ikke dekke hele stuen med tepper, så hun blir liggende litt på gulvet også. Når jeg dusjer ligger hun på stellematten. Tar den av stellebordet, og legger på gulvet. Har et VELDIG lite bad, så hun kommer seg ingen vei, klarer ikke snu seg på mage engang. Hun er 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...