Gå til innhold

Send oss noen gode, positive tanker er dere snille!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

masse gode tanker til dere alle, og særlig til den tapre lille jenta di. dette kommer tll å gå bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker dere alt godt og alle lykke dere fortjener;)

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

skal tenke masse på dere og sende gode tanker.. lykke til hilsen annemor

Skrevet

mange lykkeønskninger og positive tanker sendes til deg og dere!! krysser fingrer og tær og håper det går bra! :)

Skrevet

Har bedt for dere! Dette går nok fint, skal du se! :-) Hold oss oppdaterte.

Stor klem.

Skrevet

Vi har en gutt som også er hjerteoperert. Han har en annen hjertefeil, men jeg tror jeg vet akkurat hvordan dere har det nå. Hold ut og ha hodet over vann, for det bare må dere, for jentas skyld. - Og det går bra!!! De er så flinke på Riksen! Det var Egil Seem som opererte vår gutt og det har gått så bra med han.

Jeg har også ei venninde som har en gutt på 9 som ble født med halvt hjerte. Han var igjennom 4 operasjoner før han fylte 4 år, og det går også veldig bra med han. Det er godt vi har så flinke folk på barnehjerteseksjonen!

Ønsker dere virkelig lykke til!

Jeg hadde det også sånn at jeg måtte fortelle det til absolutt alle slik at alle tenkte på oss den dagen lillegutt ble operert (han fylte nettopp 5 år!) Og vet du, det hjalp!

Jeg vil også fortelle deg at vi har fått en gutt til som ble født 2. oktober 07, altså 8 dager før snuppa di. Han er helt frisk!

Det kommer en tid etter dette, da livet blir mer normalt - det lover jeg. Dere lærer å leve med prinsessa sin diagnose, og livet går videre. Det kommer dager da dere ikke tenker på det lenger, og bare koser dere med alle hennes rampestreker og prinsessenykker!

Sender en kjempeklem over nettet, og skriv gjerne en pm om du ønsker å snakke mer med meg.

Skal tenke på dere!

Skrevet

Hei,

MANGE gode tanker til dere fra oss!!

Klem DollyD

Skrevet

"bomber" deg med masse positive tanker og ønsker om at alt går bra...og det gjør det skal du se :D

Skrevet

xxxxxxxxxxxx

masse - masse lykkestøv sendes deres vei =)

Går så fint så skal du se =)

Skrevet

Tusen hjertelig takk alle sammen!!! Det gjør utrolig godt å få så mange gode tanker =) Jeg skal skrive ett innlegg når vi kommer hjem igjen... men det blir nok en god stund til enda altså...

Tusen takk!!!

Klem

Skrevet

Hei Mizza:)

Vi skal tenke på dere på onsdag og krysser alt vi har for dere og håpe på det aller beste.

Din lille prinsess klarte den første operasjonen, så da skal hun klare denne også!

Alle gode ønsker og tanker fra oss:-)

LYKKE LYKKE TIL!!

Klemmer:)

Skrevet

Masse lykke til på onsdag,må alt gå bra og snuppa få et langt og godt liv;-)

Klem til dere;-)

Skrevet

Lykke ønskninger og gode postitive tanker sendes i store mengder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...