Gå til innhold

kiki10-venter.... er du her enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo litt spent da på hvordan det går:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Trodde du var inne på føden jeg nå! Har i flere dager tenkt på å etterlyse deg, men ville ikke mase... tenkte at du enten var på føden eller på ferie. Noe nytt?

Her har det skjedd fint lite, men i dag har jeg hatt murring og kynnere - mye mer enn vanlig... det er nesten så jeg ikke tør å håpe på noe, men nå skal hele familien ut å gå tur for å se om det kan hjelpe på. Kryss fingerene for at det skjer noe snart! Rapport kommer i løpet av dagen...

Skrevet

Føden? å nei det kjennes ut som en evighet til det;-) Men det kan vell skje litt sånn plutselig og det.

Hvor mange dager har du kommet over nå? Det sies at jentene er raskere med å komme enn guttene(i forhold til termin) Så jeg var overbevist på at du hadde en liten prinsesse i dine armer jeg nå;-) Har sendt post til deg, men du har gjerne ikke lest, ville ikke mase jeg heller, men til slutt måtte jeg spørr etter deg, klarte ikke vente;-)

Håper gå turen hjalp på...... gi meg rapport, sitter også med flere kynnere enn vanlig....men det er vell bare kroppen som gjør seg klar, har jo enda 11 dager igjen!Og aldri født før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...