Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har en sønn på 20 mnd. Er nå gravid igjen (var ikke meningen og var full). Det går ikke bra med meg og samboer i det hele tatt, bor nesten bare sammen siden vi har hus ilag! Har fått meg ny jobb (vikariat), begynner Tirsdag (har ikke sagt det til sjefen). Har fått time på sykehuset til abort onsdag, MEEEN er så i tvil :-( Alt bare er så urettferdig nå! Vil flytte, både vil og ikke vil ha et barn til nå. Hva har jeg krav på som alnemor til 2? Noen som vet? Hilsen en tårefylt :-(
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2008 sorry, feil side :-p
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Bør ikke du være anonym når du legger ut så mye personlig informasjon?
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 heia! som alenemor så vil du for overgangsstønad som er på ca.8700kr imnd (vett ikke hvor mye det er når du har 2 unger, men du vil få mer enn det som er vanlig til en unge), du har også rett på barnetrygt for 2 + småbarnstillegg som er på 600kr imnd til barnet er 3år..barnebidrag komme ann på hvor mye samboeren din tjene.. ang barnet så er det ditt valg, du bør gjøre d som kjennes riktig ut.. men som sagt beholde du barnet så komme du ikke til å lide økonomisk.. men tenk godt igjennom valget nå, så du slipper å sitte med skyldsfølelser etterpå.. lykke til med valget
Manx Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Du kan også søke om Husbankens bostøtte. Ta kontakt med NAV hvis du trenger råd/veiledning og lykke til med tøft valg......
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jeg kunne aldri gjort det. Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå