phantomet Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Nå har vi hatt noen deilige dager her i phantomhulen. Alle mann alle er hjemme, så det er full fart fra morgen til kveld. Det er ikke fritt for at det noen ganger blir litt vel hektisk med fire unger, bikkje, stor tvillingmage, hus, hage og andre sysler. Men det rare er at det går på et vis.. Vi hadde hyggelig besøk av Gummis med skjønne jenter igår. Da var det ganske så folksomt i hagen, med trampolinehopping, sykling, husking, vanning...men det var bare kos. Vi fikk inntatt god mat på terrassen før Gummis tok med seg gjengen sin hjem for legging. Idag har vi ordnet i hagen. Vært på Hagesenteret og kjøpt inn ymse blomster og sekker med jord, torv og bark. Vel tilbake kom sigerfar ilende til for å hjelpe med prosjektene, så nå har vi klippet gress, gravd opp noen roser som har fått nytt sted å bo, fylt noen hull som bikkja har laget, fylt noen krukker med sommerblomster, satt noen stauder, flyttet trampolinen, spylt gårdsplassen og lagt ut noe av barken i beddene.. Ikke akkurat lure ting for en tvilling-gravid å drive med, men stort sett fikk jeg kommandere, peke og mene noe om hva som skulle gjøres hvor...*smiler* Vi har hatt tre unger her i tillegg til egne fire, så det har vært livat her idag også... De største var flinke og hjalp til med forskjellige ting, men endte tilslutt med ordentlig vannkrig på gårdsplassen...*ler* Så har vi hatt svigers her på grillfest, noe ungene synes er veldig stas! Riktignok mener svigermor at hun ikke tåler hvitløk i mat...men siden hun tror at vi aldri serverer dette har hun aldri klaget eller merket noe ubehag. Idag var den "lune" potetsalaten proppet med hvitløk, og kjøttet marinert i to døgn i det samme pluss annet krydder...men ned gikk det på høykant...(Svigerfar bare hysjer på meg når jeg vil avsløre hemmeligheten...) Nå har phantom-mannen og de to eldste kost seg med film, mens jeg har lest litt her inne og vasket litt tøy. Snart senker roen seg her helt for kvelden...og da våkner T&T til liv så det holder..... Håper dere har det bra i livene deres, og at de som møter utfordringer har krefter nok til å stå det gjennom. Jeg tenker på dere selv om jeg ikke frekventerer siden så ofte lenger. Klem klem
Maud Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hallo fine du! Det er godt å se deg her inne. Høres ut som om dagene dine er som mine, men jeg mangler ballasten foran som gjør at jeg kan nøye meg med å kommandere...
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg blir så imponert når jeg leser alt du klarer og orker :-) Hadde det vært meg så hadde jeg nok lagt der i varmen og peset som en strandet hval. Høres ut som dere har hatt den ultimate pinsen med gode venner og koselige sammenkomster. :-)
Gummelillan Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Ja, dette Phantomet er en ganske så utrolig kvinne. Inviterte oss alle på treff i går, noe vi gladelig takket ja til siden gummismannen skulle løpe stafett og gummis selv synes det er litt kjedelig å være gressenke til tider. Vi troppet ivrig opp, men da kunne hun selvsagt minne meg på at butikkene stengte tidlig da jeg kom og så passet hun liksågodt mine 3 mens jeg da dro og fikk handlet. Hadde det kjempedeilig på gårdsplassen med skravling, kald&god drikke og lystig lek mellom ungene. Og dekket da raskt opp til middag til oss alle med deilig grillmat! Når en legger til at Phantommannen har verdens beste barnetekke og hun selv ser så fjong ut etter å ha klippet av seg alt håret, ja, da bøyer jeg meg i støvet over at noen er litt bedre skrudd sammen enn oss andre ;-)
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Men det hørtes jo bare helt fantastisk ut! Jeg er full av beundring for hva Phantomet får til. (btw; ingen minnet meg om noe som helst, så her er vi tom for dopapir :-)
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Høres ut som om dere har hatt noen deilige dager,med glade lekende barn,masse sosialt og ikke minst kose seg med å fikse i hagen Med stor mage er det ikke lite imponerende å stå på som du gjør i den varmen! Klem
coscos Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er kjempeimponert over hva du får til! Håper du får muligheten til å kose deg litt selv også, innimellom, høres ut som om du liker å ha litt liv rundt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå