Gå til innhold

Mens men likevel postiv test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig IKM i går. Testet på Fredag morgen pga mye symptomer, og spes pga kvalme den morgenen.

Testet med CB, vanlig, og fikk opp en svak syltynn strek lodrett, i tillegg til den vanrette. I løpet av dagen fikk jeg mens. Ok, tenkte jeg, da var testen feil.

I går kveld begynte jeg å tenke meg litt om, hvorfor strek når jeg fikk mens?? Bestemte meg for å ta en test så fort jeg våknet i dag. Gjorde så, og det som forundrer meg, er at den streken er blitt mye sterkere, trenger ikke myse for å se den lenger.

Hva er det som skjer???

Noen som har peiling, hatt mens og likevel vært gravid, eller er det noe feil med disse testene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være en slik kjemisk graviditet.

Det egget blir befruktet, men streifer bare livmorsveggen uten å feste seg....og derfor setter igang hcg produksjonen.

Mange har dessuten blødning uten at svangerskapet avbrytes....

Kan være en del ting egentlig...burde kanskje få deg en innvendig ul for å være sikker.

Skrevet

Har hørt om folk som har mensen selv om de er gravid. Det kan f.eks være tvillinger og så mister man ene tvillingen...Men det kan jo også hende at du har vært gravid med bare 1 og at du hadde en veldig tidlig SA. Mange som er gravide og som mister i tidlig SA uten å vite om det fordi de tror det er en vanlig menstruasjon.

Jeg ville ventet noen dager og tatt en ny test eller dratt til lege og testet der.

Rart om det er feil på to tester i allefall...

Håper du har en liten spire som klorer seg fast(hvis det er positivt resultat du ønsker da.....!!) Uansett lykke til!!

Skrevet

Men går det an å blø i svangerskap SÅ tett opptil IKM? Vet at mange blør småblødninger altså men føles liksom ikke som det er sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...