Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvordan gikk tilvenningen?hvordan reagerte barnet, evt hvor lang tid tok det før de godtok barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk helt knirkefritt her, han begynte omtrent på 1-årsdagen sin. Brukte 3 dager på tilvenning, fordi barnehagen hadde det opplegget. Men han ble veldig fort trygg, og reagerte ikke på at jeg gikk. Nå er han 15 mnd,- og koser seg glugg i hjel. Han blir veldig glad når vi henter han, men han blir ikke lei seg når vi går... Han har litt korte dager, er i barnehagen ca 6 timer hver dag.

Jeg grudde meg på forhånd, men det var bortkastede krefter kan en si.

Skrevet

Jeg vil si det har gått veldig bra. Han griner fortsatt når jeg går men jeg hører at det varer kortvarig for når jeg har fått på meg jakke og sko igjen så er det over. Han var litt over 1 år ved start. Jeg kan se når jeg kommer at han storkoser seg, liker de andre barna og ELSKER sin kontaktperson. De finner på mye moro inne og ute og når jeg henter han så bobler han over av energi som om han vil fortelle meg alt han har opplevd. Viser meg hele tiden håndbevegelser til sanger som jeg ikke kan og blir litt oppgitt over en mamma som ikke starter på sangen. Har lært seg så mye nytt, både når det gjelder lek, spising, rutiner og det motoriske. Han er forholdsvis korte dager, fra 9-14,15. Er totalt utslitt når han kommer hjem så vær obs på overtrøtte og slitne barn på ettermiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...