Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Er ikke det noe man må lagre etter en samtale? Er vel ikke slik at dette lagrer seg automatisk etter hver samtale?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Nei, sikter til innlegget lenger ned her. Trodde man måtte lagre samtalen, og da må vel gubben der ha gjort det for at dama skal kunne se det. Og kanskje han da ville at det skulle bli sett. Hvis det da ikke er slik at det lagres automatisk selvfølgelig..
KaMa Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Det er lenge siden jeg installerte msn nå, men jeg mener å huske at jeg selv måtte gå inn og ordne slik at ikke samtalene ble loggført. Altså, at i utgangspunktet blir samtalene loggført, med mindre man selv går inn og forandrer det.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Inne på innstillinger på msn, kan du hake av om du ønker at alle samtaler skal bli loggført. Når du instalerer msn er det innstilt på at samtaler blir logget, så du må gå inn og slå av om du ønsker at de ikke skal logges. Jeg var ikke klar over at jeg loggførte alle mine samtaler før jeg hadde en aldri så liten opprydding på maskinen og kom over msn mappen.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Om du ikke velget et spesielt sted å lagre dem på, blir det opprettet en mappe inne på dine dokumenter, den heter ganske enkelt "msn."
AndreVonDrei Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Verktøy, alternativer, meldinger.... Man får spørsmål første gang man innstalerer msn om man skal loggføre samtalene, tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå