Gå til innhold

au au au..hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelig nedpress nå, akkurat som om det er noe som vil ut, også ha jeg smerter fra øverst på magen og ned....blei skikkelig kvalm og uvel nå...hva skjer? flere som har det sånn? har 3 uker til termin...au au

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det slik flere timer per dag i ei god stund nå...

er nok bare modning....

Skrevet

ok, takk for svar. er førstegangs så jeg har ikke peiling på noe..hehe..

Skrevet

Tja, vankskelig å si, men har selv hatt veldig mye nedpress i tre uker nå, og jeg har bare en uke til termin. Kombinert med sterke kynnere som du beskriver er dette ikke godt!!!

Men har du vondt i magen hele tiden, eller er det som en kynner?

Du får jo ringe föden om du blir urolig, ikke göy å väre det.

Lykke til, kan jo väre det er igang da!

Skrevet

du kan jo begynne å ta tiden... røre på deg... prøve å legge deg...

mine pleier å være regelmessige i noen timer før de gir seg, og må legge meg til å sove noen ganger også...

Skrevet

Spørs helt hvor ofte du har smerter i magen og hvor kraftige de er. Nedpress er vanlig å kjenne siste tiden når babyen beveger seg.

At du er kvalm og uvel kan vel ikke tilfeldigvis skyldes at du blir litt nervøs av å tenke på om fødselen er igang? Hehe:-) Når man kjenner ting som kan tyde på fødsel, eller rett og slett får ubehag så nærme termin, blir man gjerne litt ekstra uvel av nervøsitet. Jeg ble helt skjelven og kvalm da jeg merket at første fødselen var igang, selv om jeg var i fin form og ikke hadde rier. Var bare så innmari nervøs!

Skrevet

har ikke hatt smerter sånn fra øverst i magen før, de på en måte strålte ned, har gitt seg litt nå, men kommer av og til. kanskje jeg skal ta tiden på de hvis det kommer oftere...ikke at jeg trur at det er noe i gang liksom, for det kan det jo ikke..haha...kan godt hende at jeg ble uvel pga ikke veit hva dette er ja..hehe...er alene hjemme også..kynnere har jeg hatt masse av i hele svangerskapet, og dette var ikke kynnere...jaja..får bare vente å se hva som skjer, men gud så dårlig jeg ble da...begynt å kaldsvette nå og ble kjempe trøtt...æsj, så ekkel følelse..hehe..jaja..takk for svar da ihvertfall:)

godt å ha dere her:)

Skrevet

Sånn som du beskriver det, at det stråler ned har jeg også, og da kjenner jeg veldig nedpress. Helt normalt. Men hadde tatt det med ro og prövd å ta tiden på de. Har hatt dager og netter da det har holdt på i 4-5 timer for så å dabbe helt av igjen. Kan jo absolutt väre at det er noe som skjer for deg. Om det blir sterkere når du går sies det at det er rier. Da får du ringe föden!

Lykke til, ja det er jammen bra vi har hverandre her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...