Gå til innhold

Ny familebil, men hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny bil med god plass både i baksetet og bagasjeplass. Sikkerhet er veldig viktig. Hvilken familiebil har du og kan du anbefale den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saab 9-5 stasjonsvogn, er en meget sikker og god bil med masse plass :)

Skrevet

Audi A6 2,7 TDI (stasjonsvogn). Romsligere blir det nesten ikke og den er en drøm å kjøre! Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Vi har toyota avensis og er kjempe fornøyd med den..Men leste på vg for noen uker siden at Ford Mondeo og Volvo v70 er de mest romslige.. Med toyota avensis på en tredje plass.... Passat og skoda oktavia kom dårligst ut....

Skrevet

Har Mazda 6, og er veldig fornøyd. Mye bagasjeplass, trygg, driftssikker og ikke for dyr.

Skrevet

Toyota Avensis kommer best ut i NCAP-testene=)

Er 30%sikkrere enn gjennomsnittsbilen. Du kan lese resten på ww.toyota.no=) Vi har bestillt, og den skal leveres denne uken=D Gleder meg som en unge! hehe... Kjempegode biler!

Skrevet

Ang. plass... .

Av vanlige st.vogn er det Ford Monde, Volvo v70, avensis og passat som har det jeg vil kalle ok plass. -Har hund, så er kanskje litt sær når det gjelder dette... Saab 9-3som en nevner over her er jo bitteliten i forhold.

Har en avensis selv helt ok bil. Skårer fult på alle sikkerhetstester. -NB du kan like godt kjøpe en 1-2år gammel bil, det er først da den blir GOD å kjøre.... Jeg hadde nok også tatt en ekstra titt på mondeo'n om jeg skulle kjøpt i dag (de kunne ikke levere når vi skulle ha bil), -den er jo skikkelig fin ;-)

Skrevet

Vi har bestemt oss for toyota avensis:) Skal bestille den denne uken så da får vi den vel innen 1 mnd håper jeg:) Husker ikke hvor lang leveringstid de hadde. Har sett på en del biler, men endelig bestemt oss:)

Har sett at de har vunnet endel tester og for oss virket den romslig og god å kjøre:)

Skrevet

Ååå, gratulerer! Rett valgt;o)

Hvilken skal dere bestille? Vi bestillte Avensis X (D-Cat) og den var det 3mnd vente tid på=S men nå er endelig uken her!!! Wiiiiiiii

Skrevet

VW Touran anbefaler jeg på det sterkeste. Kjøpte oss en slik og jeg bare elsker den. Er veldig god å kjøre. Barna sitter høyt og godt i den. Og det er veldig god plass til bagasje. Kan også legge ned baksetene, eller ta de helt ut om en trenger varebil.. Vi har 7 seter og de to ekstra setene ligger allti i bilen, så vi har allti plass til å ta med oss ekstra plass. Det er veldig praktisk.

Anbefaler dere likevel til å prøve mange forskjellige biler før dere bestemmer dere. Sjekke om det er god plass og godt å feste barne seter bak. Ikke alle biler det er god plass i bak. Verken til ben eller om det er plass til tre barne seter bak..

Lykke til med testing og kjøp..

Skrevet

vi vurderer audi allroad. Den passer perfekt til vårt bruk! Men kommer ikke til å kjøpe ennå. Venter nok 1 år eller 2. Vi kommer ikke til å dra så mye på ferie på noen år. Audien vi har nå klarer vi oss fint med en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...