Gå til innhold

Er ikke 1000,- mye for en Simotrille fra 2003?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite peiling på vogner, men syns det var mye for en såpass gammel vogn.

Hva sier dere "eksperter"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ingen ekspert, men jeg synes det var kjempedyrt!! Betalte vel 6-700 kr for en splitter ny Carena trille.

Skrevet

Ja, ikke sant?

Nå er vel Simo i utgangspunktet en dyr vogn, men likevel...Får eventuelt prute litt.

Noen som har denne vognen? Er den lang i ryggen?

Skrevet

Om det er trilla med fottrekk og kalesje og nesten full liggestilling og vogna er i perfekt stand ville jeg nok gitt en 1000,- lapp for den.

MEN, er enig i at det var litt på kanten dyrt.

Kan du ikke prute litt da?

Skrevet

Simo er dyrt ja :o)

Jeg kjøpte ei til eldstegutten i -97 og da kosta den 2700,- og det var på butikken på Simofabrikken.

Er ikke sikker på hvor lang den er i ryggen, men minsten her ligger fint i den enda, han er 105 cm nå.

Skrevet

Okei ;-)

Er til minsten min på 16 mnd. Tenkte å ha den i barnehagen fra høsten av og selge den jeg har. Han er allerede over 85 cm, men kommer sikkert til å bremse opp snart...

Skrevet

Ok, samme som jeg har.

Jeg kjøpte også min på finn nå sist, og betalte 1000,- men tror det er en 2005 mod uten å være heeeelt sikker.

Skrevet

jeg ville bare si at på babyshop så selger de jo billige brio sitty vogner nå. til 999 kroner. =)

og det er jenta mi som er beste babybilde på babyshop denne uken =p måtte bare få med meg det og.. hehe

Skrevet

Takk for svar :-D

Ja, jeg har sendt henne en sms og spurt om den er solgt. Kommer nok til å prute... ;-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jo det var mye, hadde ikke betalt så mye for en 2003 modell !

Jeg ga 2000kr for min Simo tralle helt ny 2006 modell...

Skrevet

Søt jente!

999,- var uten kalesje, så da blir det jo 1300,-

Hmm, vanskelig ;-)

Skrevet

Jo, det var mye. By 500,- for den, det holder i massevis!

Lykke til!

Skrevet

takk! =) jo, men det er vel uansett en 08 modell istedenfor 03 =)

Skrevet

Brio sitty er mye minder om du går for denne, ca 15 cm kortere i ryggen og 10 cm smalere i sittedelen.

Ser det ligger flere Simo triller på finn, som er noe rimeligere, men det er kanskje feil farge og mønster ;o)

Skrevet

Brio sitty kan du ikke legge ned ryggen på, regner med ar du skal bruke den til sovevogn (siden du skal ha den i barnehagen).

Vognen er 5 år gammel, så syns 500 kr holder i massevis.

Skrevet

Nei, det har ikke noe å si. Er de i Bergensområdet da?

Skrevet

Har faktisk litt lyst å selge min vogn da...venter en til ser du, og vil selge en vogn for å kjøpe tvillingvogn...

Min vogn er mye finere enn den du har sett på da, hehe...helt svart og 3år nyere:-)hehe

Det spørs jo hvilken vogn du vil ha da da?

Brio city vognene har ikke fulliggestilling, og er små i setet..simo trallen er veldig romslig og kan brukes lengre,lang liggestiling og lang rygg slik at barnet kan vokse....

Jeg så på brio,emmaljunga før jeg kjøpte min....

http://www.barnevognguiden.no/simo/simo-sportstrille-100.html

Men vet ikke om jeg tør selge da...har ikke funnet tvillingvogn enda...

Skrevet

Brio sitty har ikke liggestilling, kun ett hakk bakover og det er bare 3-5 cm eller noe...Kan iallefall ikke ha den som sovevogn!

Simo er dessuten mye lenger i ryggen og egner seg bedre som sovevogn. De har/skal slutte å produsere disse vognene etter hva jeg har hørt, og de er ganske populære som sovevogn i bhg så kan godt være at hun som selger får solgt den for en 1000-lapp. Men ville kanskje prøvd å prute den ned i 750-800 kr evt. 1000 kr inkl. porto om du trenger å få den tilsendt

Skrevet

Ja, jeg tenkte å foreslå 500,- (max 700,-)

Skal brukes som sovevogn ja, og gutten er lang og stor allerede. Kan jo være han skal bruke den til han er 2,5 år.

Skrevet

Tusen takk for linker. Skal se på det.

Det greie med den jeg hadde funnet var at det tar meg 15 min å kjøre dit ;-)

Skrevet

Var inne å så på linken til finn nå, forandret litt mening etter det =)

Hadde aldri betalt mer enn 400-500 kr for den vognen. Den så slitt ut, har ikke lufthjul og ikke regulerbart håndtak. I og med at kalesjen ikke var med på bildet mistenker jeg at den kan være noe solbleket også, så ville iallefall sett den først.

Skrevet

Ja, jeg er enig med det. Den så slitt ut! Vil nok ta en tur og kikke og eventuelt by 500,-

Skrevet

Den linken er den samme som min vogn, er helt lik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...