Gå til innhold

Noen som har mistet i sa her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid etter 3 pp , og mistet med en gang. Dette var i feb. Fikk endelig igjen mensen i april, heldigvis. Så håper det klaffer i mai. Men, er så redd vi skal bruke lang tid med å bli gravide igjen :( Vond magefølelse sier det :|

hva har du opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

Vi er i samme båt vi to... ble gravid i 2pp, i januar. Mistet tidlig 5+3 i februar. Syklusene er bare rør nå, og redselen for at det skal gå 2 år, slik det gjorde med lillegutt, begynner absolutt å melde sin ankomst:o( har en dårlig magefølelse jeg og:o( Er på dag 42 i dag... ingen tante,og ingen positiv test denne måneden heller:o/

Vi får håpe magefølelsene ikke kommer til sin rett!!! masse lykke til til deg!!! :o)

Skrevet

Jeg mistet første gang i 2005 i SA. Min mann fridde to uker etter så ville ikke være høygravid da vi giftet oss så vi prøvde ikke før tre mnd før bryllupet som var 1 juli 2006. Det klaffet på 2 pp så fikk ikke sagt det i bryllupet. Fikk ei datter i feb 2007, ble så gravid 2 1/2 mnd etter fødsel, men mistet tidlig i SA, viste ikke jeg var gravid en gang. Vi begynte å prøve når vår datter var 6 mnd , men tok et halvt år før det klaffet, men som igjen endte i en MA i februar i år! Håper spiren sitter denne pp!! Tror kanskje jeg var for opptatt med å prøve å bli gravid at kroppen stresset. Men er mer avslappet denne pp!

Folk og kropp er heldigvis forskjellig!Så hold motet oppe, din tur kommer fortere enn du aner:) Ønsker deg lykke til og krysser fingre for deg!

Skrevet

TusseMor&lillegutt , ja vi er omtrent i samme båt. Er så kjett å gå rundt å ikke vite noen ting :( Men jeg ble så glad (for første gang i mitt liv:p) når noe som liknet mensen kom... du har ikke fått igjen det?

Det som er litt rart er at når jeg ble gravid så var mensen min i den pp veldig rar, akkurat som den er nå. Så , forhåpningsfull som jeg er, ser jeg på det som et "tegn". Dumt, men... hehe..

Og som du Suzy84 sier, man må prøve å ikke stresse. Men, den delen sliter jeg med. Tenker på den hele tiden, døgnet rundt. Så, den må jeg virkelig jobbe med.

...fikk tester forrige uke... og idag tok jeg den siste :P

Sier litt .. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...