Gå til innhold

en dråpe epple-juice til bebin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min skulle se om lillen likte det.....og det gjorde han visst, fordi han smilte sa han.

Jeg deremot syntes det var VELDIG unødvendig og la han smake på det siden han ikke er 2 månader enda........

Huff!! Vi har diskutert VELDIG mye de siste dagene. Samboeren min synes jeg kritiserer han i MYE.

Huff! Det er ikke så lett og være førstegangs-forelder.

Noen andre som har en samboer som har prøvd og gi bebin noe..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske rasenda ja.. Jeg er helt grønn på babyer, og tør ikke å ta noen sjangser med fordøyelses-systemt. Det er jo igrunn ganske egoistisk av somboeren din da.. Han er villig til å risikere at barnet får vondt i magen; kun for å tilfredstille sin egen nysgjerrighet..

Nå gikk det jo sikkert bra med barnet ditt, men jeg forstår liksom ikke helt motivet for å gjøre det. Unødvendig.

Skrevet

Jeg mener også det holder med mm eller mme. og kanskje litt kokt avkjølt vann. forstår godt at samboeren din fikk en tilbakemelding fra deg ja..

Skrevet

Forstår at du reagerer ja... MEN - det er jo ikke SÅ farlig da! Regner med at samboen din ikke sitter inne på DIB dagen lang og leser babyleksikon, så han vet nok ikke bedre. Dette er ting man enkelt og greit bør legge bak seg fortest mulig mener jeg. Han er like glad i bebis som deg. Men tror nok vi mødre ofte er hysteriske på det meste...

Skrevet

Har litt samme problem her. Ikke akkurat når det gjelder å gi henne ting, men på måten han leker og herjer med henne på. Hun er 5 mnd og han har begynt å holde henne opp ned. Bære henne på skuldrene har han gjort lenge (bare inne i leiligheten da). Syns generelt sett at han er uforsiktig. Han mener at jeg er alt for bekymra. Tror kanskje at begge deler stemmer og at en mellomting hadde vært det beste.

Skrevet

ja, vi mødre er nok litt hysteriske....

men etter att lillegutt kom så har vi vart mye uenig i ting som gjelder han. Jeg syns eks. at han har kledd han for lite eller att han har volymen alt for høyt på filmen Ringenes Herre, att bade vannet er litt for varmt m.m.m.m.m.m

Huff!

Hvorfor skulle det bli så her mellom meg og gubben?

Flere som har det sånn?

Skrevet

Ikke samboeren, med storesøstra på 3 år putta en saltsild (sånn godteri) i munnen på lillesøster på 4 mnd, hun smatta fornøyd, he he

Skrevet

gidder ikke bli sint for at samboer prøver å gi snuppa en liten smak av noe jeg...de dør nok ikke av å få en dråpe eple juice altså...

hadde det vært store mengder av ting hadde jeg nok reagert..men en dråpe på fingeren osv kan da ikke ta så stor skade...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...