Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Vasker og steriliserer dere pumpen mellom hver gang, eller kan den settes i kjøleskapet som den er til neste gang?
Dunder Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 I kjøleskapet? Jeg kokte pumpen en gang i døgnet frem til mini var ca. 4 mnd. De andre gangene vasket jeg den med mildt såpevann. Nå skyller jeg den godt etter hver gang, og vasker den i maskin en gang i døgnet. Har aldri satt den i kjøleskapet, pleier bare sette den på benken på en kjøkkenhåndklet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 He, he:) Med kjøleskapet tenkte jeg når den er festet til flasken som ikke er full, om jeg kunne sette hele greia i kjøleskapet til neste gang. Men å bare skylle den godt høres jo greit ut. Var redd jeg måtte koke den mange ganger daglig. HI
Ezmeralda Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg setter pumpa med dagens melk i kjøleskapet. Skal ha ut 100 ml mm hver dag til grøt og får ikke alltid alt ut på en gang. Lar den stå ferdigmontert med litt plastfolie rundt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå