isprinsessan Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har en uke til termin og de siste dagene har jeg hatt smerter nederst i magen på sidene liksom. Kjennes ut som i begynnelsen av svangerskapet da livmoren og musklene rundt strakk på seg. Er det flere som har dette? Fire år siden jeg sist var födeklar og husker ikke disse smertene. Kommer uansett om jeg sitter eller går, uavhengig av kynnere, men sterkere om det er kynnere. Hodet er festet så det presset ned i bekkenet kjenner jeg i tillegg. Noen som har noen forklaring? Takk:-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Kan jo være det er at kroppen gjør seg klar for fødsel nå og at det er derfor du har slike smerter.. Jeg har fortsatt sånne stikke/strekke smerter i magen som jeg hadde i begynnelsen og jeg er 30+5 i dag..
isprinsessan Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Håper jo det, men om du har hatt det så lenge kanskje ikke allikevel..... Hadde det i begynnelsen, men ikke för nå siste par dagene at jeg har kjent det igjen. Men som noen andre her skrev, alt av forandringer i kroppen nå på slutten betyr vel at vi närmer oss iallefall:-) Lykke til til deg, men du får knipe igjen i mange uker til:-)
isprinsessan Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Ingen flere som vet noe? Kjennes mer og mer ut som menssmerter også nå.....hmmm...
gutiina Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Har hatt sånn i noen uker... Jordmor sa det var noe med leddbåndene.. Men har også hørt at det kan være modningsrier... Hvem vet.. Normalt er det vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå