Gjest Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Med to barn, en på fem og han andre vil være ca et halvt år i ferien. Er det dristig å dra til syden da? Hva gjør man med mat og flasker? Jeg ammer ikke. Tenker litt på danmark også, men er så redd det skal bli dårlig vær...
Zupermam Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 men i danmark er det jo plenty å finne på selv om været er dårlig! dyreparket, legoland, aquaparker....!
Amalie82 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Syden må vel være greit det da. Ta med vannkoker, mme og grøt.:-)
Monajenten Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg var på Kypros med sønnen min da han var fem måneder. Det gikk helt fint. Jeg tok med meg vannkoker og brukte kjøpevann til mme'en. For å koke flaskene så godt det lot seg gjøre, kokte jeg opp vann i vannkokeren og fylte flaskene med kokende vann og ristet, så lot jeg de stå litt. Funket fint for en ukes tid:-) I år skal vi til Alcudia på Mallorca. Kjempebarnevennlig og nydelig strand der.
-Helen- Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Hei barn og syden INGEN problem:) Jeg hadde med meg datteren min til syden forrige sommer, da var hun 10 mnd....storkosa seg, krøp rundt der me lette klær, bada, ja....det var en helt kanon ferie. jeg hadde med noen middagsglass og mme. Må selvfølgelig passe på at de ikke er for mye i solen, men d sier jo seg selv. jeg kjøpe en soltett dress på apoteket, solfaktor 50...det funket kjempefint Skal til bulgaria nå den 12 juni gleder meg!!! Håper du finner deg en fin ferie
Mille** Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Vi skal til Side i Tyrkia i år. Var på Alcudia når snupp var 9 mnd, året etter var vi på Kreta. Ferien når snupp var baby var den hittil letteste, håper årets ferie blir super. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå