La vita è bella <3 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Er det noen som har noe å anbefale som ikke er for "vanskelig" og som man lett kan drive med hjemme? Tenker det blir lange dager i sommer, greit å ha litt å aktiviseres med
"Liten" lykke Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Vet ikke om noen DVD, men det står om dette i danske "Gravid" som er i salg nå. Der er det også med bilder og forklaring på forskjellige øvelser. Fås kjøpt på en del narvesen butikker. Ellers har SATS yoga for gravide, hvor du kanskje kunne fått en prøvetime bare for å snike til deg litt øvelser.
Scorpiogi Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 jeg har en treningsdvd for gravide, der er det en 20 min aerobic-del og en 20-min fatburningyoga-del.. Den er ganske grei.. Den heter FitMama og du finner den på bokkilden.no...
Makko med to små gutter Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har en som heter Gravid yoga fra yogayoga. Sikkert helt grei dvd (bortsett fra at den IKKE følger dvd formatet!!!! Får f.eks. ikke spilt den på linux maskina mi!). -Har ikke trent så mye yoga før, men synes det er drit kjedelig. Men kjenner at det hjelper masse når jeg har vondt i rygg/bekken så prøver å trene nesten hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå