Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 .............sliter litt med å finne på gave til svigerinnen min! Håper å finne litt inspirasjon her!!!!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Eneste jeg ønsker meg til bursdager er at familie og venner kommer på besøk for å snakke å spise kaker ) Det er mer enn nok for meg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 nye klær!!! gavekort på spa behandling:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 sykkel eller tralle.... fikk sykkel pluss tralle til minsten!!! ellers ønsket jeg meg klær, smykker... osv
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Produkter fra L'Occitane og en digital fotoramme med bilder av familien. (bytter bilde ettersom du har programmert den. Utrolig fin! )
WP-TLogPeanut Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Hehe,eneste jeg ønska meg var en mamma-kopp og det fikk jeg Håper du finner på noe fint å gi svigerinna di
renat1 Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Fikk lekkert "bling" fra min kjaere... Ellers fikk jeg et seminar-gavekort av min beste venninne - helt fantastisk! Og av min nest beste venninne fikk jeg noe nytt i sminke - og full mekeup for kvelden (hun er profesjonell make-up artist) - det satte jeg veldig pris paa! Ellers fikk jeg biletter til konserter og parfymer... og sikkert mye mer som jeg ikke komemr paa....
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Sebastian shampo og balsam eller den frisørshampoen hun bruker da (bestiller du fra strawberry så blir det ikke så ille dyrt. Kinobilletter Gavekort på favorittbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå