Diamanten Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei;) jeg har termin 26juni, venter mitt første barn en gutt 26juni termin. Skal føde på Ahus. Litt nysgjerrig på hvor dere andre skal føde. Har dere vært på svangerskapskurs?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har termin 20. juni og skal også føde på Ahus. Har vært på svangerskapskurs på helsestasjonen og skal også på et på Ahus.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Har termin 22.juni men forventer å gå noen dager over, så kanskje vi føder omtrent samtidig?? Skal også føde på Ahus, hvis jeg rekker dit. Har ikke vært på svangerskapskurs. Venter nr 3, men har ikke vært på svangerskapskurs med noen av de to første heller. Hørte ikke så mye bra om det da vi gikk med nr 1, så da gadd vi aldri det
Diamanten Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Så gøy å høre at det er flere her inne som skal til Ahus på den tiden;) Jeg har vært på svangerskapskurs der og føler jeg fikk mye igjen for det. Kanskje vi ender opp på barsel sammen;) du som venter nr 3 er du fornøyd etter å ha født på Ahus? litt spent på hvordan det blir, men etter svangerskapskurset så har jeg fått bra inntrykk;)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Ja, jeg er veldig fornøyd med Ahus! Fødte ikke nr 1 der, men med nr 2 var jeg til en del oppfølging der i forkant, pga fare for svangerskapsforgiftning, samt fødte der, og veldig fornøyd! Veldig koselige folk som jobber både på føden og på barsel! Nå var jeg på barsel bare 1 døgn, men ikke fordi jeg ikke trivdes, hadde uansett reist hjem etter en natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå