Gå til innhold

Hva heter toingene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest bissen
Skrevet

Mine heter Alma Victoria og Mille Sofie. Bruker bare Alma og Mille.

Leste noen navn her, Iben og Adele, så nydelig..hvis jeg hadde fått dobbelt opp en gang til hadde jeg gjerne brukt de navna..husker ikke hvem det var sine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine navn da!! Alma og Mille..syns jeg var flott!!!

Alma hadde heg faktiskt på "blokka", men samboer sa nei...hmph :)

Mine to nurk heter Tilde og Sarah..

Skrevet

Vakre navn dere har på jentene deres. Hadde faktisk litt Tilde i tankene vi også om vi fikk en jente. Men her er det to gutter å da ble det Niklas og Marius.

Skrevet

så fine navn.. mille har jeg alltid har skikkelig sansen for. mine gutter er 9 uker og heter Albert og Oskar

Skrevet

Kjempe fine navn da :) Mine heter William og Lucas... Hadde det blitt en av hver var planen Trym aleksander og Thea Amalie :) Men er VELDIG glad for gullene jeg har nå :) Syns navnene også passer de.......

Gjest bissen
Skrevet

Tusen takk!:) Mange fine navn hos dere her og..Tilde sa faktisk samboeren min nei til, hehe:)

Skrevet

Mine heter Anna og Brage :)

Skrevet

Mine heter Ane og Thea. De er straks 3 mnd.

Skrevet

Guttene mine heter Eric og Emil. De har allerede rukket å bli 2.5 mnd nå. Tida har gått så fort. Hos oss sto valget mellom Eric og Emil eller Johannes og Jonathan. Men samboeren var ikke så veldig gira på Jonathan, derfor gikk vi for det korte og enkle.

Skrevet

Mine heter Isabella Katelyn (uttales engelskt som kaitlyn) og Kristoffer Aiden.

Skrevet

Tora og Odin :-)

Skrevet

Mine heter Aina Joy og James Ayo. Mange flotte navn her. Aiden synes jeg var spesielt fint. Men jeg kan jo nesten ikke bruke det. Vi kaller dem for Aina og Ayo, og hvis jeg skulle få en Aiden i tillegg ville det kanskje bli litt vel spesielt. Aiaiai!! ;)

• 2 uker senere...
Gjest bissen
Skrevet

Jeg syns også Aiden er kjempefint..har kanskje noe med Sex og Singelliv å gjøre;)

Skrevet

Mange fine navn!

Guttene mine heter Trym og Brage

Skrevet

Jentene våre heter Vilde og Sara:-)

Skrevet

Hei!

Mine to små nurk heter Aaron og Mia og er snart ett år:)

Skrevet

Våre heter Niklas og Fredrik. Hele 6 dager gamle:) ligger fortsatt på sykehuset..

Skrevet

Guttene mine heter Einar og Jonas og ble 8 mnd i går!!

Skrevet

Så mange fine navn det var her, da!

Mine to små gutter heter Leander og Mathias. :)

Skrevet

Mine to gutter, født 11. mars i år, heter (Eirik) Tidemann og Tellef (Johannes) - navn i parantes brukes ikke til daglig. Det var skikkelig vanskelig å bestemme seg. Jeg ville veldig gjerne ha Tellef og Johs, men pappaen var opphengt i Tidemann og likte ikke Johs. Så da fikk vi ett hver. - Har egentlig alltid sagt at det er tull m dobbeltnavn som ikke brukes, men så var det det at de ble født på en god venns bursdag og han heter Eirik, dermed ville vi gjerne bruke det, og det kunne ikke være forskjell på, så da måtte Tellef også få to navn. Slik er det!

Skrevet

Mange fine navn her ja:) Våre gutter heter Johannes og Daniel! Johannes etter oldefedrene sine og Daniel bare likte vi;)

Skrevet

Anna og Aksel

Anne er oppkalt etter oldemor

Aksel er oppkalt etter Aksel Lund Svindal, som tok VM gull den dagen de ble født ;)

Hadde ikke gutte navn klart, men fikk ideen da han tok gull, synes det passet godt sammen med Anna

Skrevet

Ingeborg og Simon...

• 4 uker senere...
Skrevet

Theo og Leah :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...