Gjest bissen Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Mine heter Alma Victoria og Mille Sofie. Bruker bare Alma og Mille. Leste noen navn her, Iben og Adele, så nydelig..hvis jeg hadde fått dobbelt opp en gang til hadde jeg gjerne brukt de navna..husker ikke hvem det var sine:)
2 nøster Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Så fine navn da!! Alma og Mille..syns jeg var flott!!! Alma hadde heg faktiskt på "blokka", men samboer sa nei...hmph Mine to nurk heter Tilde og Sarah..
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Vakre navn dere har på jentene deres. Hadde faktisk litt Tilde i tankene vi også om vi fikk en jente. Men her er det to gutter å da ble det Niklas og Marius.
bøllefrøene Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 så fine navn.. mille har jeg alltid har skikkelig sansen for. mine gutter er 9 uker og heter Albert og Oskar
ks23 med William og Lucas Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Kjempe fine navn da Mine heter William og Lucas... Hadde det blitt en av hver var planen Trym aleksander og Thea Amalie Men er VELDIG glad for gullene jeg har nå Syns navnene også passer de.......
Gjest bissen Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk! Mange fine navn hos dere her og..Tilde sa faktisk samboeren min nei til, hehe:)
PaulaFrank Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Guttene mine heter Eric og Emil. De har allerede rukket å bli 2.5 mnd nå. Tida har gått så fort. Hos oss sto valget mellom Eric og Emil eller Johannes og Jonathan. Men samboeren var ikke så veldig gira på Jonathan, derfor gikk vi for det korte og enkle.
Pluttiplutt Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Mine heter Isabella Katelyn (uttales engelskt som kaitlyn) og Kristoffer Aiden.
mama twins :) Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 Mine heter Aina Joy og James Ayo. Mange flotte navn her. Aiden synes jeg var spesielt fint. Men jeg kan jo nesten ikke bruke det. Vi kaller dem for Aina og Ayo, og hvis jeg skulle få en Aiden i tillegg ville det kanskje bli litt vel spesielt. Aiaiai!!
Gjest bissen Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Jeg syns også Aiden er kjempefint..har kanskje noe med Sex og Singelliv å gjøre;)
Lene4021 Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 Mange fine navn! Guttene mine heter Trym og Brage
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 29. mai 2008 #16 Skrevet 29. mai 2008 Jentene våre heter Vilde og Sara:-)
DoubleTrouble Skrevet 30. mai 2008 #17 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Mine to små nurk heter Aaron og Mia og er snart ett år:)
tosmåutenformagen Skrevet 1. juni 2008 #18 Skrevet 1. juni 2008 Våre heter Niklas og Fredrik. Hele 6 dager gamle:) ligger fortsatt på sykehuset..
Sognemor Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Guttene mine heter Einar og Jonas og ble 8 mnd i går!!
:Kiki Skrevet 6. juni 2008 #20 Skrevet 6. juni 2008 Så mange fine navn det var her, da! Mine to små gutter heter Leander og Mathias.
twiggy Skrevet 9. juni 2008 #21 Skrevet 9. juni 2008 Mine to gutter, født 11. mars i år, heter (Eirik) Tidemann og Tellef (Johannes) - navn i parantes brukes ikke til daglig. Det var skikkelig vanskelig å bestemme seg. Jeg ville veldig gjerne ha Tellef og Johs, men pappaen var opphengt i Tidemann og likte ikke Johs. Så da fikk vi ett hver. - Har egentlig alltid sagt at det er tull m dobbeltnavn som ikke brukes, men så var det det at de ble født på en god venns bursdag og han heter Eirik, dermed ville vi gjerne bruke det, og det kunne ikke være forskjell på, så da måtte Tellef også få to navn. Slik er det!
*grete20*med 2 gull i magen* Skrevet 10. juni 2008 #22 Skrevet 10. juni 2008 Mange fine navn her ja:) Våre gutter heter Johannes og Daniel! Johannes etter oldefedrene sine og Daniel bare likte vi;)
smily2 Skrevet 11. juni 2008 #23 Skrevet 11. juni 2008 Anna og Aksel Anne er oppkalt etter oldemor Aksel er oppkalt etter Aksel Lund Svindal, som tok VM gull den dagen de ble født Hadde ikke gutte navn klart, men fikk ideen da han tok gull, synes det passet godt sammen med Anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå