Gå til innhold

Mat til barnet i syden??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger å dra til Egypt. Det jeg lurer på, er hvilken mat jeg kan gi vesla der. Hun spiser ikke brød. Må jeg da ta med middagsglass og grøt?? Må jo da evt ta med 14 middagsglass da. . . Hvis vi skal bli 14 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Tror jeg hadde tatt med det meste av mat til Egypt ettersom svært mange blir syke av maten der. Hvor skal dere? Har mye banan da.

Skrevet

Så lende de ikke spiser vanlig mat synes jeg det er greit å ta med grøt og glass, vi hadde ikke med til snuppa og hun likte ikke nestle glassene de hadde der, smakene var helt annerledes enn her i Norge.

Vi var jo heldige med at hun kunne spise mat på resturant da, så det var ikke noe problem :) men hadde hun vært 7-8 mnd kunne jeg nok ha blitt litt svett ja (hun var et år)

Skrevet

Hun er 9,5 mnd. Kanskje vi heller får reise et annet sted. Hellas kanskje. Men er jo bedre badetemperaturer i Egypt nå da. . .

Skrevet

Vi var på Mallorca når snupp var 9 mnd, og hadde med mme og grøt. Kunne droppa grøten for det solgte de der, middagsglass og fruktpure likeså. Sjekk ut om sånt er mulig å få kjøpt dit dere drar, hvis ikke blir det vel mye å drasse på. ;o)

Skrevet

Jeg ville ikke valgt egypt. Litt pga maten, men også fordi det er nesten umulig å finne steder som har 2 roms-type leiligheter. Ville valgt tenneriffe eller vgrnd canaria jeg.

Skrevet

Vi var i thailand da eldste gutten vår var 8 mnd. Hadde med grøt og middagsglass til alle dagene. Spiste skiver til lunsj, tok med smøreost og leverpostei.

Tok jo litt plass i bagasjen, men...når dere skal hjem igjen er det jo borte vekk, og da kan denne plassen erstattes av det dere kjøper der nede. Så da har du ekstra god grunn til å shoppe litt ekstra, hehe;)

Skrevet

Veit ikke om Egypt, men her i Spania selger de hvertfall MASSE forskjellig barnemat!! Utrolig utvalg av grøter, grønnsaker, frukt osv.

Skrevet

Skal vel klare å få med meg 14 middagsglass. Samboeren pakker jo ikke like ille som meg. . . Hi hi

Skrevet

husk bare at om du velger Hellas, har de IKKE middagglass der! Det har tusen varianter av grøter, men altså ikke middagsglass. Dvs på butikken på senteret vi bodde, hadde de 1 type, 6 mnd, og jr likte de ikke! DET var en stressende ferie!!:) aldri mer!

men hadde jeg pakka mat , hadde jeg stortrivdes!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...