Gå til innhold

Har også lagt ut UL bilde =) hehe


Anbefalte innlegg

Skrevet

er fra 15+5... si 16 da :P

 

fikk også i 3d..helt uplanlagt..

prøvde å legge ut vanlige 2d bildet, men det gikk visst ikke =/

 

vi får ei litta jente da!!

 

resten av ul bildene ligger på hjemmesiden min.. www.minvakresiden.piczo.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå : www.minvakrespire.piczo.com

Skrevet

Hei. Hvordan fikk du både 3D og vanlig ultralyd? Fikk du begge deler samtidig? For samme pris? Hvilket sykehus var du på?

Skrevet

var ikke på sykehus.. Var på privatklinikk. som heter kvinnedoktoren i tønsberg...

 

gått til han før graviditeten, og i... og han gir både 2d og 3d for å være hyggelig rett og slett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...