Miss Dynamite Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 er fra 15+5... si 16 da fikk også i 3d..helt uplanlagt.. prøvde å legge ut vanlige 2d bildet, men det gikk visst ikke =/ vi får ei litta jente da!! resten av ul bildene ligger på hjemmesiden min.. www.minvakresiden.piczo.com
Miss Dynamite Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2008 skulle stå : www.minvakrespire.piczo.com
frøet76 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Hei. Hvordan fikk du både 3D og vanlig ultralyd? Fikk du begge deler samtidig? For samme pris? Hvilket sykehus var du på?
Miss Dynamite Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 var ikke på sykehus.. Var på privatklinikk. som heter kvinnedoktoren i tønsberg... gått til han før graviditeten, og i... og han gir både 2d og 3d for å være hyggelig rett og slett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå