Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 nå får det heller bare være,jeg blir like knust hver gang....kommer med unnskyldninger om at vi ikke har tid og er slitne......da får det bare holde med en vakker prinsesse......
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Ja, man kan jo ikke tvinge andre til å frivillig lage flere barn hvis de ikke ønsker det. Hvis det ikke er til å leve med for deg bør du vel vurdere om forholdet er til å satse på.
BettyBoob Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 er jo ganske så lumpent å ombestemme seg da (og iallfall for andre gang), når han har gitt deg forhåpninger mener jeg... men man kan jo ikke tvinge folk til å flere da
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Huff , hvor gammel er prinsessa da? Samme her også, men her ombestemmer vi oss begge to. Kanskje avvente og la det bero en stund?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 jeg kan leve med det,men det er det å få den oppturen og glede seg over å få et nytt mirakel sammen,til å få høre at det kommer ikke til å skje alikevel. Kommer ALDRi til å lure eller tvinge han heller...
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2008 hun er over 2 år og jeg vil jo gjerne at de skal være tette,det vil jo han og,men han orker ikke og det får jeg respektere,men jeg blir veldig trist
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 gi det litt tid.. kan være han plutselig vil ha en til allikevel
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Ja da skjønner jeg skuffelsen din. Vår er bare 9 mnd, så vi har jo god tid på å ombestemme oss vi da. Kanskje en mager trøst at han iallefall har obestemt seg til at han vil en gang også. ? )) Skjønner godt du blir trist jeg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2008 ikke vet jeg,han sier at vi kan se om noen år om vi er like slitne og økonomien blir anderledes.Men vi får jo ikke akkurat 1 million på døra og det er jeg som gjør stort sett alt med tulla, leil og jobber samtidig......begge gangene er det han som alltid har snakket om at han gleder seg til en ny i magen,men plutselig så kommer han med dette og da må jeg jo bare begynne på pilla igjenn
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Hei vennen:-) Så trist da...synes det er rart han ombestemmer seg hele tiden da?? Hvorfor? Samtidig så må dere jo være enige om å få en ny baby da! Har du sletta deg fra facebook? Tenkte og skrive en mail til deg..men fant deg ikke:-) Klem Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå