Gå til innhold

Har så lyst å få meg utdannelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefalle noe jeg kan ta..

som kan få en passe grei jobb etterpå. som ikke krever noe matte IQ, er så elendig i matte, alltid vært.. vet ikke helt hva jeg selv vil heller, så vis jeg får forslag så kan jeg jo teke på det.. :)?

har Os frem til des 2010.. har tenkt å ta meg noe skole, har ikke fullført vgs, jeg ble ferdig med helse-og sosial linja første året, begynte på omsorgsarbeider linja, sluttet 3 mnd før eksamen, pga personelig problemmer..

Jeg er oppvokst stort sett alene, har nesten ikke noe familie, aldri hatt noen som kan veilede meg.

Jeg jobbet i oslo i alle år etter at jeg slutta skolen, nå har jeg blitt mamma og tenker helt annerledes, jeg vil gjøre alt for dattera mi, sånn at hun ikke får min skjebne..

jeg vil fullføre videregåede i hvertfall, vil ikke skamme meg over jenta mi når hu blir STOR :P

håper på mange svar..!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva med førskolelærerstudiet for eksempel? Men da burde du nok jobbe litt som vikar i barnehage først, slik at du ser om du trives.

Skrevet

jeg har vært praktikat i et år, så jobbet jeg på Vgs for barn med autisme 6-18 år, jeg vet at jeg elsker å jobbe med barn og trives veldig godt.

Hva må jeg ta da? sikkert dumt spørsmål det, men det er 12 år siden jeg søkte på noe skole sist..

Takker veldig :)

Skrevet

Skal ikke si så mye til og fra, du må velge ut fra interesser og ønsker:)

Men hvertfall, når du er alene, men ellers også, styr unna turnusarbeid!!!

Skrevet

dytter litt jeg...

trenger anbefalinger til skole gang..??

takker veldig pent for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...