iznogood Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 vanskelig dette! hvilken farve liker _du_ best? http://www.zappos.com/n/p/dp/28927351/c/231.html akkurat nå heller jeg til 'tan' - men.... vanskelig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Synes de lilla også var kule!! Men enig at tan kanskje er det fornuftigste om det var noen grunn;-D Måtte innom og titte og gudhjelpemeg så mange kule sko!!! Til både mor og barn:) Har lyst på noen skikkelig kule røde sommersko jeg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes brune eller lilla var kule jeg da:o)) Men så er sikkert jeg kjempekjip i fargevalg og sikkert ikke den rette og spørre..... Liker og safe litt jeg da..... Har nettopp kommet hjem og er ikke helt i sko-mood....
iznogood Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Å, de har så mye sko på zappos at man kan bli helt sprø! :-) Jeg shoper masse til barna der. Da søker du bare på røde sko og vips, så er det nok å velge i.
iznogood Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har bestilt de brune og de grå :-) jeg har så masse sorte sko - så de var litt enkel å velge bort. Jeg er bestandig i sko mood.... sko.. sko.. Hvor har du vært i kveld, da?
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Slike sko har jeg aldri kunnet gå i jeg.Nå kjenner jeg at jeg kunne trengt ny kropp,som tåler en del.usj Men jeg syns di var kule alle jeg =)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Godt valg Så tsynes jeg de sorte var tøff, men sorte sko har man jo alltids nok av.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har vært i det store utland:o)) Eller så har vi rett og slett vært å besøkt mamma med sambo, som har campingvogn stående i Sverige, sånn midt mellom Svinesund og Strømstad nede ved sjøen:o))
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er også glad i å handle sko - men der er det litt sånn at forstanden forsvinner, for jeg vil helst kjøpe høye hæler, men er ikke glad i å gå med det..... hehe c",) Var veldig mye snasent der, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå