Gå til innhold

Da er vi hjemme igjen etter en knallfintur tur!


dumme mamma

Anbefalte innlegg

AL har kost seg masse og vi har hatt en knalltur med knallvær (en dag med regn). Vi har sovet masse... og bare kost oss og spist masse god mat. Litt for kaldt for al og bade ute, da hun er vant med babysvømming temperatur men badet inne i stedet var helt greit det :-) Stranda var også helt topp, har aldri lekt på stranda før stakkar, men det var toppers. Hadde ikke lyst til å dra hjem igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem! Hørtes ut som en vellykket tur for alle parter. (Ikke noe missunnelig, jeg altså...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen attende!! Godt å høre dere har hatt en flott tur!

 

Og jeg er heller ikke det minste misunnelig nei ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER faktisk en knallfin en i Lom, midt mellom der jeg kommer fra og der søskenbarnet ditt (var det det hun var?) bor... :-)

 

Kaldt vann, men faktisk ordentlig sandstrand. Men var ikke akkurat badevær i fjor... Håper jeg kan få tatt henne med dit i år. Kjempelanggrunt på ene siden ( er på to sider av en vei). Topp for små barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke forvente topp badetemperatur så... Gangavstand fra hjemme så var fast inventar der hver dag når vi var mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i Alcudia dere var? - Kan du ikke fortelle litt mer om plassen? :-)

Hvordan var maten, isen, bussturen fra flyplassen, etc? - Vi skal nemlig dit om 1 mnd, og jeg er kjempespent!!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja vi var i Alcudia. I utkanten på ett sted som heter playa de muro, 2,9 km. fra sentrum av Alcudia. Veldig bra mat i det området vi var veldig bra. Mange veldig bra restauranter, rent og pent. Anbefaler Topo Gigio. Der var det helt topp. De kom med farger og tegneark (menyen) til vesla. Veldig god og enkel barnemeny, bla. tomatsuppe, makaroni med kjøttsaus, pommes frites, egen dessertmeny etc. Barna fikk mat med en gang slik at hun spiste mens vi ventet på vår mat. Så tegnet hun videre mens vi spiste. Veldig god mat der og hyggelig betjening. Var anbefalt i Star Tour sin ferieguide.

Bussturen fra flyplassen tok en knapp time i veldig bra busser. Gikk veldig greit. Var kjempefint der med veldig lang sandstrand, langgrunt og helt topp for barn. Var biler etc. til å putte penger på overalt, gjett om det var populært. Måtte begrenses litt men det var veldig greit. Var i hele tatt veldig tilrettelagt for barn. Vær forberedt på at barna får ting overalt, i butikker og på restauranter, ballonger, kjærligheter etc, de vet hvem de skal "fri" til.

 

Men det var veldig bra der, gled dere! Hvor skal dere bo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...