♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er utdannet til fot terapaut og har et lite sp.mål til dere. Håper dere skjønner sp.måle mitt og kan hjelpe meg.. På beina så kan man se om man er gravid.. jeg er nå litt usikker med tanke på meg selv derfor spør jeg dere... Hvis man holder beina uten sokker på mot gulvet og ser ved den buen man har.. på beinet der kan man så vidt se en kul, man kan også kjenne den hvis man stryker over. Tenker ikke på ankelen men litt under... Har noen av dere som er gravide den kulen???
LINDA*** Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Unnskyld mitt negative svar, men det der høres heeeelt fjernt ut. Men du kan jo spørre i 1., 2. eller 3. trimester. Litt teit å komme inn hit å få folk til å kjenne etter sånne ting. GJETT om folk har sånt etter dette..... *oppgitt* Akkurat som hodepine, luft i magen, trøtthet, humørsvingninger og å gå på do ofte er symptomer på at en er gravid. Kan jo likså greit være, som det som oftest er, vanlige - daglidagse ting folk har. "Alle" har disse symptomene, men maaaange ganger får jo vedkommende TR likevel. Menne.... Lykke til med undersøkelsen din
TrustNoOne (but Me) Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har ikke ankler lengre, så kan ikke hjelpe deg gitt...*ler* Her er det tømmerstokkføtter med en uformelig klump i hver ende. Har noe som ligner på tær, men er jammen ikke helt sikker..!
gima Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Tror ikke jeg skjønner hvor du mener.... Hvor er det i forhold til den store kulen / beinet som alltid er der? for du mener bak mot hælen ikke sant?