cherry coke Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Er måteholden med alkohol, drikker sjelden. Men i går skulle meg og ei veninne ta oss noen glass vin på terassen og kose oss. Var i fin form, drakk ikke mye, men ble skikkelig full. Så grusomt og ubehagelig! Ble kvalm, ekkel i kroppen og fikk ikke sove da jeg kom hjem. Har også hatt fyllenerver i dag, selv om jeg vet at jeg oppførte meg bra (ble bare skikkelig full). Så dagen i dag har vært pyton, og jeg vurderer å bli avholds. Mye bedre å kose seg med brus en lørdagskveld:) Andre som har opplevd å bli full på nesten ingenting? Dette var skikkelig ubehagelig:(
Tøysetipp Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 *Knegg* Det sier dem alle.. Det har da hendt at jeg har tålt mindre og blitt på snurr av lite alkohol. Men, det er fryktelig ubehagelig å bli sånn. Jeg drar alltid hjem når jeg begynner å bli ordnetlig på snurren. Synes også det er er ubehagelig. Dagsformen, søvn + hvile, temperatur har oså noe å si på mengden alkohol man tåler.
cherry coke Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Hehe...har sagt det før også, men denne gangen vurderer jeg det. Det var så merkelig, for med en gang vi kom inn på utestedet vi var på var det akkurat som å skru på en bryter. Pang, dritings....Slutta selvfølgelig å drikke alkohol, og drakk mye vann før jeg la meg. Men hva er det med disse nervene? Blir jo helt sprø!
*ale* Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Sånn som skjer av og til... Tok meg et par tre pils på fredag, sklulle avslutte kvelden med en (stor) kaffebaileys..PANG sa det.... ble akutt full.. Skikkelig ekkelt, skynda meg hjem.. Slo bare helt feil tror jeg.... God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå