bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hvordan vasker dere trekket til bilstolen? Vi har en besafe izi combi. Troddde det gikk an å ta av trekket og ta det i vaskemaskinen, men det står jo at det ikke skal vaskes...
Chris&Alex♂♂ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 jo da det skal da gå. vi har gjort det vi på 30 grader.. alle bilstoltrekk skal kunne vaskes.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 hmmm.. flere som har prøvd? På innsiden av trekket vårt er det sånn "skal ikke vaskes"-symbol... vet ikke helt om jeg tør, virker litt trangt å få på igjen..
Kirsebæra Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Du kan vaske det på 30 eller 40 grader og det skal drypptørkes.... alle bilstolttrekk skal kunne vaskes i tilfelle gulp og slike ting slik at det ikke går blåmann i det....
rosa og en blå Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 ja det MÅ gå.. tenk om ungen spyr i bilen, då må du jo få vasketdet bort.. eg har mitt i maskina no.. men det er ikke same sort som din da:)) 30 grader og la det tørke over natten )
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2008 nettopp det at han har spydd ja :-) hehe... Men på hjemmesiden står det at vi kan vaske det så da gjør vi det. Gruer meg litt til å sette trekket på igjen for det er TRANGT!!!
rosa og en blå Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 kansje det er lettere sette det på når de er vått??) -er så kjedelig med spy i bil (
Kirsebæra Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Du kan jo eventuelt sette det på bilstolen vått og la det tørke...kunne vi med den forrige stolen vi hadde...husker aaaaldri hvilken stol det var for vi fikk den...*hmmm* men det vil strekke seg tilbake etterhvert når man har satt det på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå