petite fleur Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Nakkekoteletter med surkål wok med kylling, gr.saker og fullkornsris kjøttboller av svin med fullkornspasta tunfisksalat
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Kyllingsalat\tunfisk salat Laks med ris og grønnsaker Kylling i biter, stekt med paprika, mais, løk, purre o.l med potetbåter ved siden av Fiskeboller Magre grillpølser med fullkornspasta og grønnsaker Omelett Gryterett med kyllingkjøttdeig Suppe Grillmat:) Lapskaus Pannekaker (ikke så sunt, men de fleste barn elsker det)
Lille Langbein Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Flott! Har du god oppskrift på tunfisksalat?
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Kan lage pannekakaer med grovt mel da litt sunnere...
rosa og en blå Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 eg vart såå sulten av å lese her.. så no skal eg bestille en pizza med heim ) lykke til med handlinga. (eg og har lyst å få til det med å handle 1-2 ganger i uka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå