bruse Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hvor mye syns dere at dere må ha igjen i mnd til å bruke etter at faste utgifter og mat er betalt? Driver og setter opp budsjett i forbindelse med huskjøp.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke mye gitt så nå gleder jeg meg til skattepengene kommer hehe...
bruse Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 aldri kjøpe klær eller spise ute? Eller kjøpe seg noe nytt man har ønska seg? Aldri?? Jeg og sambo har de siste årene hatt et budsjett der hver av oss har betalt 3000 til felles matkonto og så har vi hatt igjen 3000 hver til "det vi vil". Men lurer på å justere dette ned litt for å få råd til et hus vi har lyst på. Men vil ikke kjøpe et hus som er så dyrt at vi alltid vil føle at vi har dårlig råd.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Vi har masse nå etter at sambo byttet jobb =) Men vi er flinke å spare så det er det likevel ikke så mye igjen. Men de forsvinner likevel ikke i dragsuget.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Ikke stort desverre. Gleder meg til skattepengene kommer jeg å!!
bruse Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2008 Kan jeg spørre hvor mye dere får utbet i mnd og hvor mye dere har i faste utgifter?
sannamin* Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Har regningskonto faste utg i mnd ( dette er fordelt på 12mnd ) 22000kr. De penga går til ALT av faste utg:huslån,studielån,strøm,forsikr på hus bil ( har 2 biler ), livsforsikr osv.. Da er det igjen 15000 som er på en felles brukskonto som begge har kort til der vi bruker til : mat,bensin,sminke,klær,frisør,ting og tang til hus og stæsj. Føler vi har god råd. Men penga går unna i perioder!Hadde ikke jeg kunnet unne meg noe så hadde jeg blitt smårar tror jeg! Kjøper ofte klær og ting som jeg har lyst på, men noen mnd bruker jeg mindre selvfølgelig. Da er det mannen som kan ha skaffet seg noe lurt:)
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Har nok, så vi har derfor aldri regnet på det. Har ikke vært blakk (eller i nærheten) siden jeg var student.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Etter at alle regninger, mat, sparing (3000 kr) etc etc har vi igjen 7000 + , til å bruke på det vi vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå