Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Gikk å la meg i dag grunnet heftige smerter i beinet jeg tror kommer fra bekkenløsning, men våknet opp uten følelse i høyre beinet. Nå må jeg hinke meg rundt å få hjelp til å reise meg opp å gå på do!!! Hva er dette? Er det i forbinnelse med BL? Eller er det noe farlig? Må jeg begynne med krykker? Eller hva pokker gjør jeg? Anyone?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Ring legevakten å hør du. Skal jo ikke miste følelsen i foten!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 ja ring legevakten!!! har du absolutt ikke noe følelse i det?? eller har du en trykkende følelse?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Faen...dere skremmer meg Har ikke følelser fra hoften og ned til kneet. Men når jeg våknet hadde jeg ikke følelser i beinet i det hele tatt. Trodde det kanskje kunne forekomme i forbindelse med BL jeg? Har en prikkende følelse i leggen, og den er varm også....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 ikke meningen å skremme deg,men du burde skjekke det opp,ring å hør bare.. jeg hadde noe av det samme (men det var 2uker etter fødsel) da trodde de det var blodpropp (det var ikke det altså) det var ikke noe farlig.. men man vet aldri
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Som fysio regner jeg med at det kan være bekkenløsningen og en nerve som ligger i klem. Da mister man gjerne følelsen i beinet og det kan begynne å prikke litt. Men ring legevakten for å sjekke at alt er som det skal!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Ja, tror det jeg og, fysio. Men hva kan jeg gjøre da? Må jeg gå med krykker? Skal ringe legevakt når sambo kommer hjem, så han kan kjøre meg ned dit. Men bare lurer på hva som skjer da...Har vært hos ortoped eller hva det kalles, og skal til en sånn kna-mann til uken. Men ender jeg opp på krykker? Har noia for krykker!!! Takker kjempemye for svar alle sammen. Skremmende eller ei!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Neida, er ikke sikkert du har behov for krykker. Spørs hvor vondt du har pga bekkenløsning. En lammelse i benet som kommer av at noe ligger i klem går gjerne over igjen. Men skal du til behandling så er det supert, ingenting er bedre:) Kan være overspente muskler som gjør at nerver ligger i klem og det kan fikses med massering lykke til hilsen fysio!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 er sikkert isjeas nerven din som ligger i klem, da mister en som regel følelsen i beinet. slik har jeg hatt det og. ikke no gøy, men ikke farlig heller da, snakk med legen din du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå