Masaili <3 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Snuppa som er 23 mnd har alltid vært en drøm å legge. Greit nok, hun sover sjeldent hele nettene, men har alltid vært flink å legge seg. Nå er alt snudd helt rundt.... Hun har lært seg hvordan hun skal klatre ut av senga, så det er den store hobbyen i leggetida... I går la jeg henne 15 ganger etter hun klatra ut! Huff... Dessuten står hun opp selv om morgenen. I morges fant jeg henne på stua kl 06... aner ikke hvor lenge hun hadde vært oppe!!! What to do??? Eldste var aldri slik!!!
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Sover hun på dagtid? Ville kuttet ned på det (eventuelt droppet det) Ville kjøpt stor seng og hatt tålmodighet i forhold til legging (lett å si, ja..)
Masaili <3 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Ja, hun sover på dagtid, men føler jeg ikke kan kutte den halvtimen enda, siden hun da ender med å sovne i 16-17 tida på ettermiddagen siden hun er så utrolig trøtt! Da er det nesten umulig å få liv i henne hvis hun først sovner! I kveld gikk det greit med legginga da, var oppe 3 ganger før hun sovna... Så håper det fortsetter sånn!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå