Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 så alt for mange som klager å syter over kroppen sin... jeg vet at jeg ikke har en perfekt kropp, har litt ekstra på hoftene, men jeg føler meg sexy fordi jeg:)!!!! gjør du?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 av og til cellulittene på låra mine som gjør at jeg ikke føler meg sexy. Trener godt og men de forsvinner ikke:o( Dette gjør at jeg ikke føler meg vel i bikini om sommeren, eller ikke går i korte shorts, skjørt osv..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 på en bra dag kan jeg føle meg sexy, en mindre bra dag så føler jeg det motsatte.. går ikke å stråler av selvtillit hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Ikke akkurat nå som jeg er syk og dasser rundt hjemme skitten og ekkel. Men til vanlig så gjør jeg det. Kroppen er ikke helt perfekt, men god nok etter noen svangerskap. Ansiktet er symmetrisk. Jeg er ikke overvektig, eller har noen ekstreme fysiske skavanker. Og ja, jeg har til og med humor og litt glimt i øyet;-) Akkurat nå; nei. I overimorgen; ja.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 gjør faktisk det ja...ikke hverdag men avogtil..=)
hit og dit Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Til tider ja, innimellom ikkje i det heile tatt.
Tjobing! Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Ja, det gjør jeg. Og jeg har en mann som hver dag minner meg på deg :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 YESS!!! Og det er fordi jeg ER det, hehe!! Jeg har nylig født, men det er det ingen som kan se- alle mine gamle klær og tom jeansene passer perfekt. Er slank og nett og har et pent ansikt, blir jeg stadig fortalt;) Artig at kompisene til sambo forteller ham at han virkelig har funnet drømmedama, at han har ei pen og sexy dame og diskuterer hvor fin figur og rumpe jeg har!! Og jeg har aldri vært på byen uten å bli sjekka opp. Hjelper på humøret for ei tobarnsmor det;)Men det skal sies at hvordan jeg føler meg sef avhenger av dagsformen da. Er jeg nedfor føler jeg meg komplett mislykket og fæl, men vet heldigvis at det går over..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Ja, føler meg sexy hver dag, er stort sett veldig fornøyd med meg selv, og er flink med både trening og kosthold for å beholde kroppen slik jeg vil ha den... At man blir sjekket opp på vei til postkassa og på butikken med jevne mellomrom, og alltid overøses med komplimenter og drinker på byen hjelper faktisk veldig på ens eget selvbilde:) Smil, rett opp ryggen og bruk sminke og klær man ser bra ut i hver dag, så vil de aller fleste føle seg sexy tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Akkurat nå føler jeg meg som en flodhest, er høygravid og sliten. Men før følte jeg meg sexy nesten hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå