MissAntrop Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Og i så fall, hvor gammelt er barnet? Jeg har nå kjøpt pute, men så leste jeg en tråd her inne at krybbedødforeningen ikke anbefalte bruk av pute før fylte 2 år...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Har brukt pute hele tiden, jeg. Den første var helt flat, men det var så greit å slippe å skifte alt hele tiden, hvis det kom gulp o.l.
*gull i magen* Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Bare akkurat nå siden hun er så veldig forkjøla,for å få hodet hennes litt høyere opp. Huff,stakar lille jenta mi!! Men ellers ikke. Hun er 6 mnd.
MissAntrop Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Min jente er 13 1/2 mnd og har som sagt pute. Men nå ble jeg plutselig så usikker...
mememe Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 10 måneder og ja. begynte når han var forkjøla.. også ble han så glad i puta, så den bare ble der. han ligger sjeldent på den utover natta. Bare koser med den
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Ikke for å skremme noen, men da min første var nyfødt brukte vi pute(anbefaling fra sykehuset). Da han var rundt 3 mnd snudde han seg, men var ikke sterk nok til å løfte hodet, slik at han ble liggende med nesen og munnen neddi puta. Da jeg fant han var han blå rundt leppene og veldig slapp(men pusta hele tiden). Det ble en tur på legevakta, mest fordi jeg var bekymra for da vi kom fram var han helt fin igjen:) Både pute og sengekant ble da fjernet. Nr 2 hadde også en liten pute fram til 2mnd alderen, da fjerna jeg den. Og han fikk ikke pute før han var langt over 1 års alderen.
EierIkkeFantasi Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 herregud vi begynte nettopp med pute(helt flat) til en på 6mnd..men nå ble jeg veldig usikker..huff vet ikke hva jeg skal tro,hører jo forskjellig overalt
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 En på 6 mnd er veldig flink til å løfte hode da:)
EierIkkeFantasi Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 ja stemmer det,men nå tenkte jeg på det hi hadde skrevet ang krybbedød :s
Little P & D Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Snuppa mi har brukt en liten flat pute hele tiden.. nå er hun 5 mnd. Blir litt usikker etter å ha lest dette da, er konstant bekymret for krybbedød!
mor_til_Kristoffer Skrevet 11. mai 2008 #14 Skrevet 11. mai 2008 sønnen min fikk ikke pute før han var ca. 2 år.... Da han var nyfødt la jeg bare en liten gulpe-klut under hodet hans - slik at han ikke skulle gulpe på lakenet. Dersom han var forkjøla, la jeg heller noen bøker under senga (i hode-enden slik at hodet hans ble løftet opp på det viset).
ifie Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 Gutten vår blir 1 år om to uker, og i dag begynte jeg å vurdere pute. Han legger seg alltid oppå dyna når han skal sove, så det er helt tydelig at han liker å ligge på noe mer enn bare madrassen nå. Svaret blir da: NEI, men vi begynner kanskje ganske snart!
MissAntrop Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2008 ifie: Det var akkurat derfor jeg kjøpte pute til jenta vår også; hun sover med hodet på dyna, snur seg i senga slik at hun ligger i fotenden der dyna er
ifie Skrevet 11. mai 2008 #17 Skrevet 11. mai 2008 Haha, akkurat sånn ligger gutten vår også! Gjerne på mage med rompa i været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå