Gå til innhold

Klarer ikke helt å roe meg ned....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har vært plaget med litt farget utflod?er 29 uker på vei å har det sånn tidvis...har vært i kontakt med lege og jordmor og vært på ul alt er bra men er det bare jeg som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerinna mi blödde under hela första svangerskapet till och från men fick en frisk gutt. :) Så det behöver inte vara farligt!

Vet du om morkakan ligger långt ner? Det fick du i så fall besked om när du var på ul :)

Hur länge har du haft det? har du tatt upp det med jordmor eller lege?

Skrevet

vært på ul for en uke siden alt var bra....snakket med lege og jordmor...da jeg var på ul tok legen/jordmor en undersøkelse av meg og alt var bra....lurer litt på om det kunne være rundt disse tider jeg egentlig skulle ha mensen....barnet er i full gang og sparker som bare det magen ser jeg at beveger seg og alt virker i orden:) i følge jordmor og lege er alt bra babyen hadde 150 da det blei målt hjertelyd på onsdag så den har den bare bra...bare litt overnærvøs...jeg ser aldri reint blod da...bare litt brunaktig utflod men kommer bare sånn en gang om dagen nå...i går var det ikke noe særlig litt mere i dag etter at jeg hadde ryddet litt hjemme...jeg er veldig flink til å stresse da:(

så bra at det er flere som har det sånn.... takk for svar:) man blir så betrygget da...

Skrevet

Förstår gott att du blir bekymrad - det hade jag också blivit! :)

Men det är nog ganska vanligt med brun utflod och blödningar. Pga morkakan ligger långt ner på mig får jag frågor om det på varje kontroll. Men har inte blött ännu.

Men tänk goda tankar på att alla kontroller visar att babyn har det bra! :)

riktig god söndag :)

Skrevet

takk det samme....:) er vel noen som sier at brun utflod er litt gammelt blod men da skal det jo være ganske mørkt:)ha en god søndag og fridag i morra også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...