Gå til innhold

Opel Vectra stasjonsvogn, noen som har det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er dere fornøyd?

Vurderer å kjøpe "ny" bil, og har sett en opel vectra st.vogn 2004 mod, som ser bra ut, lav km og ser strøken ut. Jobber sammen med en som har hatt opel, og han sier aldri mer opel;) Hadde så mye trøbbel! Men slik er det vel bare, alle merker har vel såkalt "mandagsbiler"...

Vil gjerne høre positive og negative ting om denne bilen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Har ikke opel selv, men sist vi skulle kjøpe bil ble jeg advart av en kompis som er mekaniker og kjører opel :P

Dersom noe gikk galt på de bilene så var de ofte skikkelig galt. Også er vist opel kjent som rustbiler.

Men som sagt, har ikke opel, forteller bare det jeg ble fortalt :)

Skrevet

Jeg har Opel Vectra stasjonsvogn, 2000 modell. Er kjempefornøyd! :) Stor plass, god å kjøre. Jeg har ikke hatt problemer med min, men du finner alltid mandagsbiler ja.

Skrevet

VI har selv opel vectra..men av den gamle typen...- 99 modell..aldri vært noe tull med den....

Men kan si lite om den nye....den er litt for liten for oss 5 nå..så vi bytter til større stasjonsvogn..

Skrevet

Svogeren min har Opel Vectra sedan, 02 eller 03 modell. Har hatt MYE tull, å har kjøpt opel for siste gang. Store ting som har røket, som f.eks turboen og girkasse. Vectra ligger også på kranbiltoppen, så jeg hadde styrt unna.

Skrevet

*mumler noe om skropel, og rustholke...*

nei, gå for volvo eller toyota...japanske biler generelt sett er veldig gode....

Opel...ja...skjer det noe, så går alt....og volvo bør kjøpes før 2000....for etter 2000 overtok FORD volvo og det er mye feil på de...altså...småring generelt sett, men mye skjer på en gang...ford er mere teknologi og ikke gunstig..så kjøp volvo før 2000(kjentskap på NORDIC, som er volvo, anbfelar å kjøpe før 2000)

Skrevet

Uenig med deg Karina!!

Volvo er kommet seg etter ford tullet og det var ikke Ford som ødla for Volvo,men Audi, det var den tdi motoren som satt i de eldre diesel volvoene som gjorde at ting gikk galt.

Men alle volvoer som heter D5, de kan man med trygghet stole på.

Opel Vectra er overhodet ikke et dumt valg, det er møkkabiler innenfor alle merker, og kjøper man bil hos forhandler har man garanti.

Jeg ville gått for en vectra av nyere modell, fra 05 og oppover, o4 er heller ikke noe skummelt.

NAFtest den før du handler, og om det viser seg feil, så får du forhandler til å utbedre denne/dette.

Og et lite tips til...sjekk dekkene, er det dårlige dekk, forlang at de legger på nye. DET ER SIKKERHET!! :)

Hilsen bilselger'n :)

Skrevet

Har kjørt Opel Vectra i mange år, har hatt mange Vecta C. Jeg har alldri hatt noe tull med mine. Baggasjerommet er stort og fint, vogna går rett inn uten å ha den på langs. Ikke mange andre biler det går i som er ca lik str. Knall god bil syns jeg, men smaken er som baken. Ring Opelforhandleren å spør om bilen har vært mye syk, om det er spes ting du evt bør sjekke på den modellen.

Kan få kjøpe min Opel Vectra st.vogn om du er intr. ligger ute på finn.no det er en 2007 modell til 289.000

Skrevet

Hei

Vi har to og hatt enn før det (astra, vectra og vectra stv) og og er fornøyd, men med stasjonsvognen vectra 05 mod, så fikk vi oss en overraskelse på glatten. Den er overhode ikke noe på glatten Var i Valdres i romjulen og måtte kjøpe kjettinger og rygge med de på for å komme oss frem. Er visst noe med at det den veldig lang og det da er lang avstand mellom hjulene. Var innom flere dekk butikker og alle sa dekkene var kjempe bra, så var ikke det. Så bruker heller astraen når vi skal på fjellet.

Ellers er det kjempe plass i bag rom og baksete. Jeg sitter mellom to bakovervendte bilstoler hvis jeg må underholde de små uten problem.

Skrevet

vi har hatt denne bilen i ett år nå og er kjempefornøyd. må selge den nå pga at vi har fått firmabil. er en strøken 2004 modell med lav kilometer. super bil med stoooooort bagasjerom.

Skrevet

Tusen takk for kjempefine tilbakemeldinger:)

Vi er på jakt etter en stasjonsvogn med god plass og vurderer flere merker. Men det virker som at en får mye bil for pengene om man går for opel.

Hvor mye skal dere ha for deres bil da, ønskedrøm&Prinsessa? Ligger den på finn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...