KM85 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hadde to spontanaborter før denne spiren festet seg, også lurte jeg på om det har noe å si på om fødselen kan sette i gang for tidlig? Eller har ikke det noe å si? Noen med erfaring? Takker for alle svar:)
2 fine små Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg vet ikke med sikkerhet eller dokumentasjon eller noe, men min erfaring er foelgende: Mistet to spirer i uke 5 (en sent 90tall og en 7-8 uker foer jeg ble gravid med datteren min) Gikk 9 dager over termin med datteren min og maatte settes i gang! =o) Har ogsaa mistet to spirer i uke 5 (!) vinteren 2006/2007 og naa er jeg 29 uker gravid, har ingen tanker om at jeg skal foede for tidlig naa. Dersom jeg gjoer det, tror jeg mer det er fordi jeg har et saerdeles aktivt (til meg aa vaere siste 10 aar) svangerskap og fordi det er nummer 2. Jeg tror kroppen er skapt til aa baere fram barn og foede barn og den jobber seg paa plass etter baade foedsler og SA (og lignende). Jeg tror ut fra min erfaring og hva jeg har hoert - samt hva legen min har svart naar jeg har spurt (for jeg har ogsaa spurt han om dette faktisk) at du ikke har noen verdens ting aa frykte. Godt resten av svangerskapet til deg! =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå