Mamma2OO5 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Trodde dette er noe de gjør kun når de får tenner jeg... ? Han kan da umulig få tenner nå?
Sånn kan det gå Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Normalt at de sikler, men kan også være tenner.
Mamma2OO5 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Da får vi håpe at det bare er sikling:)
mamman til snupp Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Det er tidlig, men det kan godt være tenner som snart kommer
To gull og en på vei Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jenten min begynte også å sikle i 2mnd alderen, nå er hun 5 mnd og sikler fortsatt. Ingen tenner er komt enda:)
kajak&Daniel Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 hehe.. Alle kommenterte jo at "nå får han nok tenner snart" da gutten min var 2 mnd. Han siklet som bare det, og gjør det fortsatt!! (18 mnd gammel). Han går med smekke hele tiden, hvis ikke er han våt ned til navlen på et blunk. Tennene de kom forresten ikke før han var over 6 mnd, og nå har han 16 tenner, så det kommer vel ikke flere på en stund. Han er vel den eneste på avdelinga i bhg som går med smekke hele tiden, men mamma sa at søstra mi siklet til hun var 2 år, så han har vel arvet henne :-P Så det trenger absolutt ikke være tenner iallfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå