♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Heisann alle sammen. ville bare dele mine tanker og mitt største ønske med dere. Har hatt lyst å bli gravid i mange år nå,men har ikke funnet den rette ennå. jeg er på en måte "sammen" med en fyr nå (ikke sammen akkurat) men siden vi bor i hver vår by,så kaller ingen av oss det et forhold. Vi har hatt samleie et par ganger,men har "hoppet" av i svingen. Men nå føler jeg at kroppen min er annerledes,vet ikke hvordan jeg skal forklare det...har litt ømme bryster,småkvalm innimellom, må ofte på toalettet. Kan jeg være gravid selv om han ikke har fått utløsning i meg? Føler alt er veldig merkelig,kan det være at jeg ønsker så sterkt å bli gravid at jeg føler det slik? Håper noen kan svare,føler meg fortvilt.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hehe for å si det sånn, så ble jeg til da mi mor og far hoppet av i svingen! Så jeg er et levende bevis på at det er fult mulig! De var jo veldig unge, min mor var 21 da hun fikk meg, og min far var 18 da han ble far! Noen har jo ømme pupper i mellom el og tr, det er en mulighet, ellers så er du kanskje gravid! Jeg ville tatt en test bare for å være sikker. Når skulle/skal du ha mensen??
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Skal ikke ha den før om 9 dager,så d er jo en stund til... men tror du en test kan slå ut hvis jeg tar den på tirsdag hvis jeg er gravid? Tusen takk for svar..setter veldig pris på det:) Hvordan er det med deg da? Er du gravid?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Da ligger du en dag før meg, jeg har ikm 21 mai i uke 21! Så håper det betyr lykke! Nei er ikke blir gravid igjen enda! Jeg har vært positiv til i dag, men nå er jeg ikke sikker lengere, men jeg skal ikke teste meg til etter ikm, evt om den ikke dukker opp.Det har jeg bestemt meg for. Blir så utrolig skuffet hvis den blir negativ. Ønsker meg så gjerne en ny liten spire! Tror kanskje det er litt i tidligste laget, tror det som står på de fleste testene er 4 dager før forventet mens. Men du kan gå til lege å ta blod prøve med noen dagers mellom rom for så å se om de stiger, men da er det nok enklest å vente og ta en cb test!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 ok,jeg får prøve å holde ut da jeg er bare så innmari klar for et barn nå,er liksom bare d som mangle i livet mitt:) får vente i spenning:) du får ha masser lykke til,og tusen takk for svar:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2008 de symptonene jeg legger mest merke til er at jeg ofte løper på toalettet..drikker jo ikke noe mer enn det jeg bruker så ømme bryster har jeg ikke så mye av,men merker de er mer følsomme enn tidligere...
Løvinna30 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 man kan bli gravid ved "hopp a i svingen" ja. Han kan få en liten utløsning før det går for han.. Så fullt mulig at du kan være gravid, om du ikke går på noen piller da;-) Håper du er det:) Du også Suzi. Og jeg da. hehe selv om jeg har fått "for mange" mensen-tegn! ARRGG...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2008 Håper vi alle er gravide hadde vært en dream come true:) hehe Masser av lykke til til dere begge,keep in touch:) noen av dere som kommer fra nord-norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå