Guttebaby:) Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Lurer bare på hvordan dere synes plassen bak er. God plass til vogn etc? Vi har denne bilen, men jeg har ikke født ennå, og ikke hentet vogna og begynner å bli litt redd for at bagasjerommet er i minste laget...
ALIICE Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Har hatt men solgte den pga at bagasjerommet var så lite!
Guttebaby:) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Var det jeg var redd for. Knakende god bil, og trist om vi må selge den.. Men er skeptisk til plassen blitt.. Håper flere med erfaringer sier sin mening her:)
LizzyG Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Spørs jo på hva slags vogn du har, men jeg tror den blir i minste laget. Hvertfall hvis du skal ha med deg bagasje i tillegg.
Guttebaby:) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 La oss si det er en emmaljunga vogn.... Er det i det hele tatt plass til vognen bak her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå