Gå til innhold

Noen som har BMW X3 er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvordan dere synes plassen bak er. God plass til vogn etc? Vi har denne bilen, men jeg har ikke født ennå, og ikke hentet vogna og begynner å bli litt redd for at bagasjerommet er i minste laget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt men solgte den pga at bagasjerommet var så lite!

Skrevet

Var det jeg var redd for. Knakende god bil, og trist om vi må selge den.. Men er skeptisk til plassen blitt.. Håper flere med erfaringer sier sin mening her:)

Skrevet

Spørs jo på hva slags vogn du har, men jeg tror den blir i minste laget. Hvertfall hvis du skal ha med deg bagasje i tillegg.

Skrevet

La oss si det er en emmaljunga vogn....;) Er det i det hele tatt plass til vognen bak her?

Skrevet

Har ikke prøvd, men vil tippe nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...