Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg tørr nemmelig ikke å slippe han ut uten at jeg er med... Ikke i 15 min en gang..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Han fikk det når han var 4,5. Men uten og uten.... jeg sjekket ofte, og han hadde en aksjonsradius på et par hundre meter, uten biler osv.
pøber´n & je Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Nei, ikke her i Oslo. På landet ca 5 min i slengen pga nabolaget
Verbena Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Ja det får han! Vi bor i studentby og de fleste ungene i barnehagen bor også her så han kjenner de fleste som er ute. Veldig greit for det er alltid noen voksne han kjenner ute også om det skjer noe. Og han vet nøyaktig hvor langt han får lov til å gå og går ikke lengere enn det.
*ale* Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 I fjor sommer, da eldste var fem, var første sommeren hun fikk være alene ute.. Men kun i hagen da.. inngjerda. Er så masse trafikk utenfor her at lengre får hun fortsatt ikke gå alene... 6, 5 nå..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 hmmmmmmmm vesla blir 4 i august og går stort sett på "legd" i nabolaget her det meste av dagen. Bor på et byggefelt med ca 15 hus og uten gjennomgangstrafikk. Ser etter henne kanskje hver halvtime. Hun vet godt hvor hun kan gå, og at hun ikke skal gå på hovedveien -og hun får ikke sykle uten at jeg er med.
Holly❄️ Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Har stor hage her vi bor nå, og veldig trygt område. Så han får være ute litt alene, men har alltid kontroll på hvor han er. Går aldri bort fra eiendommen. Han har jo bestefaren sin i kjelleren da, så har litt ekstra oversikt siden vi er flere i huset her..
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Nei. Men hadde vi bodd i hus med hage hadde hun fått være ute alene i hagen.
Tøysetipp Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Vi bor i hus m/hage og hun får lov til å være ute i hagen på trampolina når jeg lager middag. Da ser jeg henne fra kjøkkenvinduet og med vinduet oppe. Jeg er nemlig så preget av de forsvinningssakene at jeg må ta meg i og tenke fornuftig av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå